اخبار بورس

آیا بازار بورس فردا دوشنبه 21 مهر 99 مثبت است؟

خوشبختانه در این هفته بازار روی خوش را به سهامداران خود نشان داده و از ابتدای هفته میزان تقاضا بر عرضه غلبه کرد و شاخص بورس امروز 20 مهر 99 با 3.58 درصد افزایش برابر 55265 با  واحد به 1 میلیون و 597 هزار 88 واحد به پایان رسید و طبق پیش بینی کارشناسان بازار شاخص بورس از مرز 1 میلیون و 650 هزار واحدی عبور خواهد کرد. اما بازار بورس فردا دوشنبه 21 مهر 99 همچنان مثبت خواهد ماند؟

شاخص های اصلی بورس کدامند و چگونه شاخص کل را تحلیل کنیم؟

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 21 مهر 99

اگر روند بازار بورس را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که از سه شنبه هفته پیش تا به امروز میزان عرضه بر تقاضا برتری داشته است و بازار روند صعودی پیش گرفت و روند شاخص هم وزن نیز از هفته گذشته صعودی بود و این نشانه خوبی از رشد بازار می باشد و کاهش شاخص کل به معنای منفی بودن برخی سهام های شاخص ساز می باشد و بطور کل روند بازار متعادل رو به مثبت می باشد.

کارشناس بازار بورس، پیمان حدادی در رابطه با ادامه روند صعودی بازار بورس گفت : می توان مثبت بودن شاخص کل بازار و شاخص هم وزن را نشانه ای از پایان دوره اصلاح بازار دانست و به نطرم زمانی سیر صعودی شروع خواهد که شاخص کل به یک میلیون و 770 هزار واحد برسد.

وی درباره سیگنال‌های پایان اصلاح بازار گفت: میزان ارزش معاملات انجام شده قابل قبول بوده و کاهش حجم صف های فروش بهترین سیگنال برای پایان اصلاح بازار می باشد دیروز ارزش صف فروش با هم برابر بودند اما امروز ارزش صف های خرید بیش از 5 هزار میلیارد تومان محاسبه شده و این درحالی است که ارزش صف‌های فروش حدود 3 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

در زمان اصلاح بازار چه کنیم؟

پیمان حدادی در پایان افزود : انتظار می رود روند تعادلی بازار تا چند هفته آینده ادامه دار باشد و حتی در شاخص هم وزن نیز اندکی افت مشاهده شود اما این دلیل بر ریزش بازار نیست و نوسانات بازار طبیعی است.

با توجه به وضعیت بازار بورس امروز و اخبار منتشر شده و نظر کارشناسان بازار سرمایه می توان گفت که روند بازار بورس همچنان صعودی خواهد بود و بازار بورس فردا 21 مهر 99 نیز همچون امروز سبز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا