اخبار عرضه اولیه

عرضه اولیه “توسن” چقدر نقدینگی نیاز دارد؟

بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، در روز چهارشنبه 24 شهریور، ده درصد از سهام شرکت «توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین» با نماد «توسن»، به روش ترکیبی عرضه اولیه خواهد شد. در ادامه این مطلب جزئیات انتشار عرضه اولیه توسن را مشاهده می نمایید. در پی انتشار این خبر، اطلاعیه ای در خصوص انتشار عرضه اولیه “فسبزوار” نیز منتشر شد.

جزئیات انتشار عرضه اولیه توسن

  • کل سهام قابل عرضه معادل ۲۰۴ میلیون سهم بوده که نصف اون متعلق به صندوق‌ها، و نصف دیگر (۱۰۲ میلیون سهم) به متقاضیان عادی عرضه خواهد شد.
  • در عرضه به روش ترکیبی، ابتدا سهام به صندوق‌ها عرضه شده و پس از کشف و تعیین قیمت عرضه توسط صندوق‌ها، باقی مانده سهام قابل عرضه با قیمت ثابت کشف شده، به عموم مردم عرضه خواهد شد.
  • قیمت ارزشگذاری این عرضه اولیه برابر ۱۷۸۱۹ ریال، و سقف قیمتی برابر ۷۶۳۰ ریال می باشد. با این حساب، حتی اگر این عرضه در سقف مجاز کشف قیمت شود، با در نظر گرفتن ۲.۸ میلیون نفر شرکت‌کننده، به هر کد فقط ۳۶ سهم معادل ۲۷ هزار تومان تعلق خواهد گرفت که عدد قابل توجهی نیست.

نکته مهم: مرحله اول و دوم عرضه نیز در روز چهارشنبه 24 شهریور 1400 انجام می شود اما تا کنون خبری در خصوص زمان ثبت سفارش آن منتشر نشده است.

جزئیات انتشار عرضه اولیه توسن
جزئیات انتشار عرضه اولیه توسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا