اخبار عرضه اولیهپیشنهاد سردبیر

عرضه اولیه ثجنوب در راه فرابورس

شرکت فرابورس تهران در آخرین اطلاعیه منتشر شده خبر از عرضه اولیه جدیدی طی هفته آینده داده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات عرضه اولیه ثجنوب

در حالی که شاهد روند بهتر معاملات در بازار سرمایه هستیم؛ عرضه سهام های بعضی از شرکت ها به صورت عرضه اولیه در حال رشد دوباره قرار گرفته است.
بر این اساس، باید گفت شرکت فرابورس تهران طی اطلاعیه ای خبر از عرضه ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه به عنوان عرضه اولیه، داده است.
طبق اطلاعیه منتشر شده، ۲۱۰ میلیون از سهام این شرکت با نماد ثجنوب، با قیمت ۸۳۳۴ ریال به روش حراج در بازار فرابورس عرضه می گردد.
لازم به ذکر است که این عرضه اولیه مختص به صندوق ها بوده و امکان ارسال سفارش از طریق ایستگاه‌های معاملاتی ممکن خواهد بود.
نکته قابل توجه در خصوص این عرضه اولیه، این میباشد که متقاضیان تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه، امکان عرضه ۵۰ درصد از سهام خریداری شده خود را ندارند.

سوابق شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از آن با تلفیق شعبه های دیگر آن در مناطق کرمان، کیش و هرمزگان در سال ۱۳۸۶ در تهران ثبت و در سال ۱۳۹۳ در شیراز به ثبت رسید.
گفته می شود که از کل سرمایه این شرکت، ۹۹ درصد از سهام آن در اختیار گروه سرمایه گذاری مسکن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا