اخبار عرضه اولیه

ورود شرکت جدید به بازار، با نماد حگهر به صورت عرضه اولیه

امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۰ درصد از سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان با نماد کگهر به عنوان دومین عرضه اولیه سال عرضه می گردد ورود این عرضه اولیه باعث ورود نقدینگی جدید به بازار بورس می شود و ارسال سفارش برای این عرضه اولیه تنها از طریق ایستگاه‌های معاملاتی نامک امکان پذیر خواهد بود.در ادامه خبر کامل ورود شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان به بازار سرمایه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم

امروز کدام شرکت عرضه اولیه می‌شود؟

دومین شرکت جدید سال امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت فرابورسی حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان واردمی شود.

به گزارش  بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، طبق برنامه اعلامی، امروز سه شنبه عرضه اولیه سهام شرکت فرابورسی حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان انجام می شود تا بعد از آسیاتک، دومین شرکت جدید سال هم وارد بازار سهام شود.

براساس این گزارش، 10 درصد از سهام “حگهر” شامل 444 میلیون سهم با قیمت مبنای 545 تومانی هر سهم و حداکثر سهمیه 44 میلیون و 400 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار اول معاملات فرابورس عرضه می شود. ارسال سفارش صرفا ً از طریق ایستگاه های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین 50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت. مشاور عرضه هم و متعهد خرید هم کارگزاری بانک سپه و تامین سرمایه امید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا