اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

وام های جدید برای رانندگان تاکسی های فرسوده

علی محتشمی معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی به تازگی خبر از اجرای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور داده است که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

اعطای تسهیلات به تاکسی داران

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی گفت در سال گذشته به منظور نوسازی تاکسی‌های فرسوده وامهای ۹۰ میلیون تومانی و با بازپرداخت ۵ ساله با توجه به تبصره ۱۸ به رانندگان تاکسی پرداخت گردید.

وی گفت در سال جاری به منظور نوسازی تاکسی های فرسوده به دنبال افزایش سطح تسهیلات برای خرید تاکسی های جدید به رانندگان می باشیم به گونه‌ای که این تسهیلات حداقل ۷۰ درصد قیمت نهایی خودروها را پوشش دهد.

محتشمی پور در ادامه گفت در حال حاضر شرکت خودروسازی ایران خودرو اعلام کرده است دو هزار دستگاه سورن موجود دارد و ما در حال انجام اقدامات لازم برای جذب این ۲۰۰۰ خودرو به عنوان تاکسی های جدید می باشیم.

گفته می‌شود که تسهیلات نوسازی تاکسی ها به صورت قرض الحسنه و از منابع شهری به هر راننده تاکسی تخصیص داده میشود.

وی در خصوص نحوه تخصیص تسهیلات به رانندگان تاکسی گفت تاکسی های خطی و قدیمی مانند پیکان روا و پراید در اولویت نوسازی می باشد و همچنین تاکسی هایی که سال تولید آنها تا سال ۸۷ باشد در اولویت بعدی قرار می گیرند.

محتشمی پور در ادامه گفت در حال حاضر قیمت نهایی سورن ۲۷۶ میلیون تومان می باشد و با توجه به اقدامات پیش رو، ۷۰ درصد این مبلغ از طریق تسهیلات به رانندگان پرداخت می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا