اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

مشمولان دریافت یارانه یلدایی چه کسانی هستند؟

با این که در هفته‌های گذشته گفته می‌شد یارانه یلدایی برای تعدادی از افراد قطع خواهد شد اما شنیده ها حاکی از آن می باشد که در این ماه یارانه مانند ماه های گذشته نیز پرداخت می گردد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

پرداخت یارانه آذر ماه همانند ماه های گذشته

وزیر اقتصاد در هفته گذشته اعلام کرده بود با توجه به بررسی های انجام شده یارانه آذر ماه برخی از افراد قطع شده و یارانه این ماه به تمامی دهک های درآمدی تعلق نمی گیرد.
اما در حال حاضر سخنگوی دولت سیزدهم اعلام کرده است یارانه نقدی این ماه همانند ماه‌های گذشته در روز بیستم آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.
بر این اساس افرادی که در دهک های درآمدی اول تا سوم قرار بگیرند به ازای هر فرد ۴۰۰ هزار تومان و افرادی که در دهه های چهارم تا نهم قرار داشته باشند به ازای هر فرد ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می گردد.
در ادامه وزیر اقتصاد در خصوص کالابرگ گفت از زمانی که این طرح اجرا شود افراد به اختیار می‌توانند استفاده از کالابرگ یا دریافت یارانه به صورت نقدی را انتخاب نمایند.

اطلاع از دهک درآمدی خانواده

افراد جهت اطلاع از دهک درآمدی خود می توانند با شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته و با وارد کردن اطلاعاتی مانند کد ملی سرپرست خانواده از شرایط دهک خود آگاه شوند.
همچنین با مراجعه به سایت اینترنتیhemayat.mcls.gov.ir و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید وضعیت دهک بندی خانواده خود را مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا