اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

طرح کالابرگ از امروز آغاز می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده از امروز طرح کالابرگ الکترونیک علاوه بر استان هرمزگان در سه استان دیگر به صورت آزمایشی اجرا می گردد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

کالابرگ در چه استان هایی اجرا میشود؟

چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس خبر از اجرایی شدن طرح کالابرگ تا پایان سال داد.
این طرح، ابتدا در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا گردید و از امروز نیز در ۳ استان دیگر به مرحله اجرا در می آید.
حمید فرداد مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی در آخرین نشست خبری، اعلام کرد از امروز طرح کالابرگ الکترونیکی علاوه بر استان هرمزگان در سه استان مرکزی، قزوین و گیلان به صورت آزمایشی اجرا می گردد.
در این طرح، کارت اعتباری افراد یک ماه زودتر شارژ شده و افراد می توانند طبق اعتبار شارژ شده، ده قلم از کالاهای اساسی را با قیمت شهریور ۱۴۰۰ خریداری نمایند.
بر این اساس، قیمت این کالاها با توجه به قیمت آن در شهریور ۱۴۰۰ محاسبه شده و مابه التفاوت آن را افراد باید خودشان پرداخت کنند.
به این صورت که مثلاً اگر قیمت روغن مایع در شهریور ۱۴۰۰، چهارده هزار تومان بوده و اکنون قیمت آن به ۶۲ هزار تومان رسیده است؛ فرد می تواند ۴۸ هزار تومان آن را با استفاده از کارت اعتباری کالا برگ پرداخت کند و ما به التفاوت آن که ۱۴۰۰۰ تومان میباشد را به صورت نقدی، پرداخت نماید.
طبق سخنان حمید فرداد کالاهایی چون ماکارونی، روغن، شیر، برنج، ماست، شکر، تخم مرغ، مرغ و پنیر جزء کالاهای قرار گرفته در طرح کالابرگ الکترونیک می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا