اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

کالابرگ چه زمانی اجرایی می شود؟

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به تازگی خبر از زمان اجرایی شدن طرح کالا برگ در کل کشور داده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات طرح کالابرگ

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آخرین نشست هیئت دولت اعلام کرد در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان به صورت آزمایشی به مرحله اجرا در آمده است و انتظار می‌رود که با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم این طرح تا پایان سال در کل کشور اجرا شود.
مرتضوی در ادامه تصریح کرد در نظر داریم پس از اجرای موفقیت آمیز این طرح در استان هرمزگان، آن را در ۵ استان دیگر به صورت آزمایشی اجرا کرده و بعد از آن در کل کشور به مرحله اجرا درآوریم.
سید احسان خاندوزی نیز در ادامه افزود تمام تلاشمان مبنی بر اجرای این طرح تا پایان سال میباشد و برای سال آینده نیز پیش بینی های لازم در نظر گرفته شده است.
خاندوزی در ادامه تصریح کرد در حال حاضر تا زمانی که بودجه سال آینده نهایی نشود نمی‌توان در خصوص زمان اجرای این طرح اظهار نظر کرد.

میزان اعتبار کالابرگ

در حال حاضر ساکنین استان هرمزگان می توانند با گرفتن کد دستوری از میزان اعتبار کالابرگ خود مطلع شود.
اعتبار این کارت همانند یارانه نقدی بوده با این تفاوت که افراد یک ماه زودتر نسبت به یارانه نقدی می توانند نسبت به خرید ۱۰ کالای اساسی اقدام نمایند.
ازجمله اقلامی که مشمول قرار گرفتن در کالابرگ الکترونیک می باشند می توان به مرغ، تخم مرغ کیلویی، شیر بطری یک لیتری کم چرب، ماست دبه دو و نیم کیلوگرمی کم چرب، روغن مایع پخت و پز ۸۱۰ گرمی، شکر سفید فله ای، ماکارونی ۷۰۰ گرمی رشته ای، برنج، قند شکسته فله ای و پنیر ۴۰۰ گرمی اشاره کرد.

کالابرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا