اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

تمامی معلمان مهرآفرین در آزمون استخدامی قبول میشوند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور تخصیص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین و قرار گرفتن آنها در قانون رتبه بندی معلمان در صدد برگزاری یک آزمون میباشیم که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی معلمان منوط به داشتن کد استخدامی است

در حال حاضر ۷۵ هزار نفر معلم مهرآفرین در کشور وجود دارد که هیچ کدام موفق به دریافت قانون رتبه بندی معلمان نشدند.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت در صدد برگزاری آزمون برای این گروه می باشیم که بتوانند مراحل قانونی دریافت کد استخدامی را طی کنند.

وی در ادامه گفت هیچ نگرانی برای معلمان مهرآفرین در خصوص رد شدن در این آزمون استخدامی وجود ندارد و این اطمینان را میدهیم که تمامی ۷۵ هزار معلم مهرآفرین در این آزمون قبول شده و به طور حتم کد استخدامی را دریافت می کنند.

حاجی پور ادامه داد افراد برای اینکه بتوانند از حقوق و مزایای طرح رتبه بندی معلمان بهره ببرند باید کد استخدامی داشته باشند پس شرکت معلمان مهرآفرین در این آزمون استخدامی الزامی می باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد تاکنون ۵۰ هزار میلیارد تومان از بودجه طرح رتبه بندی معلمان تعمیم شده و به صورت علی الحساب بین ۷ تا ۱۵ میلیون تومان به تمامی معلمان تعلق گرفته است.

وی در ادامه گفت از این پس حقوق دریافتی معلمان بر اساس طرح رتبه بندی می باشد و معلمان باید به دولت فرصت دهند تا به طور کامل این قانون را اجرا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا