اخبار مهم اقتصادی

قیمت سکه افزایش پیدا کرد

بازار طلا و سکه روند افزایشی به خود گرفته است به گونه‌ای که سکه امامی دیروز با قیمت چهارده میلیون و هشتصد وسی و هفت هزار تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته افزایش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان را تجربه کرد. به طور کلی می‌توان گفت هر سکه امامی حدود یک میلیون و ۸۶ هزار تومان حباب داشت. در ادامه می توانید جزئیات افزایش قیمت سکه ،نیم سکه و ربع سکه را بخوانید:

افزایش قیمت بازار طلا

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، بعد از ظهر دیروز قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۵ دلار و ۹۳ سنت ثبت شد. هرچند نرخ ارز در بازار آزاد روند کاهشی در پیش گرفت اما بازار طلا و سکه افزایش قیمت را تجربه کرد. این در شرایطی بود که قیمت این فلز ارزنده نسبت به صبح تغییری نکرده بود.

به این ترتیب قیمت سکه امامی تا ۱۴ میلیون و ۹۲۵ هزارتومان  بود. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه با قیمت ٨ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله می‌شد که نسبت به قیمت روز معاملاتی روز قبل از آن، معادل ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان ثبت شد که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشت.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۳ دهزار تومان قیمت خورد که نسبت به نرخ آن در روز گذشته ۳ هزار تومان افزایش داشت.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۸۶ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۶۰۱ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۸ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۴۷ هزار تومان حباب داشت.(اقتصادآنلاین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا