اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

سود دو میلیونی سهام عدالت برای سهامداران

به تازگی پیمان حدادی مشاور رئیس سازمان بورس از زمان واریز سود سهام عدالت خبر داده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

واریز سود دومیلیونی سهام عدالت

پیمان حدادی مشاور رئیس سازمان بورس در آخرین خبرها اظهارکرد سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود دو میلیون تومان و سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.
همچنین افرادی که در سال ۹۹ روش غیر مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده اند دچار بلاتکلیفی شدند و هنوز تکلیف سهام شان معلوم نیست.

زمان واریز سود سهام عدالت

حدادی در ادامه افزود: زمان اجرایی شدن سود سهام عدالت با توجه به همکاری شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت مشخص می گردد و به احتمال زیاد واریز سهام عدالت طی دو مرحله مثلاً انتهای پاییز ۱۴۰۱ و انتهای زمستان ۱۴۰۱ انجام می گیرد.
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در ادامه گفت: در حال حاضر ۷ شرکت سرمایه گذاری استانی به دلیل عدم اجرای آیین نامه سهام عدالت امکان بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه کدال را ندارند و در صورتی که شرکتی نتواند اطلاعات خود را در کدال اعلام کند نماد آن تعلیق می شود.

سهام عدالت برای جاماندگان ۲ دهک تحت پوشش

رئیس سازمان خصوصی سازی حسین قربانزاده در خصوص سهام عدالت جاماندگان گفت مصوبه هیئت دولت برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان دودهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت می باشد.
وی در ادامه گفت سهام عدالت برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسید اما بعد از آن به دلیل وجود یک ایراد حقوقی برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس جمهور ارجاع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا