اخبار مهم اقتصادی

خودروهایی که بدون قرعه کشی به مادران عرضه می شوند

فاطمه محمدبیگی در آخرین خبر ها اعلام کرد به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید امکاناتی را برای زوج های جوان فراهم کرد که از جمله این امکانات به تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری و درمان ناباروری اشاره کرد.او در ادامه گفت به منظور حمایت از خانواده به مادران صاحب دو فرزند یا بیشتر خودروهایی با قیمت دولتی بدون قرعه کشی اعطا می گردد که در ادامه می توانید شرایط اعطای خودرو به مادران بدون قرعه کشی را بخوانید:

خودروهای ارایه شده برای مادران

در سال جاری به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سایپا طرح فروش فوق العاده خود را برای مادرانی که فرزند دوم خود را از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۹ به دنیا آورده اند را اجرا کرد. در این طرح که از ۲۹ فروردین ماه اجرا گردید تا کنون به ۱۵ هزار مادر خودرو با قیمت دولتی عرضه شده است که این آمار برابر با تعداد درخواست کنندگان واقعی و واجد شرایط می باشد.

فاطمه محمدبیگی در مورد شرایط اعطای تسهیلات خودرو به مادران گفت باید خود اظهاری ها دقیق باشد و ثبت احوال آنها را تایید کند.او در ادامه اضافه کرد به دلیل اینکه تعداد متولدین، کمتر از میزان قرعه کشی بود به همین دلیل قرعه کشی را حذف کردیم تا همه مادران دارای فرزند دوم به بعد بتوانند صاحب خودرو شوند‌..
از جمله محصولاتی که در این طرح به مادران عرضه می گردد می توان به سایناs، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا sx اشاره کرد.
ساینا اس که یکی از خودروهای عرضه شده در این طرح می باشد با قیمت کارخانه ای ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان عرضه می گردد که قیمت این خودرو در بازار معادل ۲۱۸ میلیون تومان میباشد.

همچنین قیمت کارخانه ای کوییک با گیربکس معمولی برابر با ۱۶۸ میلیون و ۶۱ هزار تومان می باشد که نرخ این خودرو در بازار برابر با ۲۱۴ میلیون تومان است علاوه بر آن قیمت کارخانه ای تیبا اس ایکس ۱۱۹ میلیون و نهصد و بیست و شش هزار تومان میباشد و قیمت این خودرو در بازار معادل با ۱۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا