اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

اعطای وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی به فرزندان بازنشستگان

به تازگی خبری مبنی بر اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی به فرزندان بازنشستگان کشوری منتشر شده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید

بیشتر بخوانید:

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان چیست؟

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده قرار بر اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی به فرزندان بازنشستگان کشوری گردیده است.

در حال حاضر وام ازدواج برای عروس و داماد های زیر ۲۳ و ۲۵ سال ۱۵۰ میلیون تومان می باشد که فرزندان بازنشستگان به غیر از این وام می توانند وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی را دریافت نمایند.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده این وام به ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان با نرخ سود ۱۰ درصد و اقساط بازپرداخت ۶۰ ماهه تخصیص می یابد.

چه کسانی می توانند این وام را دریافت کنند؟

از جمله شرایط دریافت این وام برای فرزندان بازنشستگان کشوری این می باشد که این تسهیلات به اولین ازدواج متقاضی تعلق خواهد گرفت همچنین عقدنامه فرد مذکور باید در سال جاری باشد.

افراد بازنشسته ای که حداقل خالص دریافتی آنها ده میلیون ریال باشد مشمول دریافت این وام خواهند بود.

همچنین در صورتی که دو بازنشسته برای یک فرزند درخواست وام ۲۵ میلیون تومانی نمایند فقط یک وام ازدواج به آن شخص تعلق خواهد گرفت.

در صورتی که قبلا متقاضی موفق به دریافت این وام برای یکی دیگر از فرزندانش شده است در این دوره مشمول دریافت این وام نخواهد بود.

متقاضیان جهت دریافت این وام ثبت نام کرده و بعد از آن شرایط افراد، توسط صندوق بازنشستگی بررسی شده و پس از آن وام ازدواج با توجه به شرایط موجود واریز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا