اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

احتمال عقب‌گرد قیمت دلار در روزهای آینده

در حال حاضر قیمت دلار در آستانه ورود به کانال ۳۶ هزار تومان می باشد اما پیش بینی ها مبنی بر این است که دلار وارد کانال اصلاحی خود گردیده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

افزایش یا کاهش قیمت دلار؟

در دو هفته پایانی آبان ماه، قیمت دلار به صورت ناگهانی با جهش زیادی همراه گردید که با تلاش بازارساز در اوایل آذر ماه قیمت آن در محدوده کانال ۳۶۰۰۰ تومان تثبیت شد.
بسیاری از فعالان این بازار، معتقدند قیمت دلار به محدوده ذاتی خود رسیده و در حال حاضر افزایش بیش از این، برای آن نمی توان متصور شد.
حمیدرضا جیهانی کارشناس این حیطه در خصوص قیمت دلار می گوید با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت دلار در سقف خود می باشد؛ پیش بینی می شود این روند با حرکت اصلاحی همراه گردد.
قیمت دلار در روزهای آینده
بسیاری از از کارشناسان معتقدند با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال نوی میلادی تقاضا برای این اسکناس آمریکایی افزایش پیدا کرده و همین امر می‌تواند باعث بالا رفتن قیمت آن از کانال فعلی شود.
اما عده‌ای دیگر از کارشناسان معتقدند در صورتیکه در روزهای آینده قیمت دلار از محدوده ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان عبور کند به این معنی می باشد که دلار وارد کانال روانی خود شده و احتمال کاهش آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا