سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان آگاه

شرکت سبدگردان آگاه

اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارید با روش غیر مستقیم در بازار بورس سرمایه گذاری کنید لازم است تا با شرکت های سبدگردان آشنا باشید. در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان آگاه می ‌پردازیم. شرکت های سبدگردان شرکت های مالی و واسطه هایی هستند که با هدف کسب انتفاع و سود برای شخص سرمایه گذار به مدیریت سبد سرمایه یا پرتفوی سرمایه گذار می پردازند. استفاده از روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار یا همان استفاده از شرکت های سبدگردانی مزیت های ویژه ‌ای برای افراد دارد. اما نکته مهم این است که شما شرکتی را انتخاب کنید که مجوز های لازم را از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دریافت کرده باشد.

ما در بورس فردا در مقالاتی مجزا به معرفی شرکت های سبدگردان بازار سرمایه پرداختیم. در این مقاله می‌ توانید جهت آشنایی بیشتر با شرکت سبدگردان آگاه با ما در ادامه معرفی شرکت سبدگردان آگاه همراه باشد. همانطور که اشاره کردیم شرکت های سبدگردان تنها در صورتی که مجوز های لازم را از سازمان بورس دریافت کرده باشند مجاز به ارائه خدمات کارگزاری و سبدگردانی می باشند. بنابراین شما نباید به شرکت های سبدگردانی غیر مجاز اعتماد کنید. اگر به تازگی وارد بازار بورس شده و اطلاعات چندانی در خصوص شرکت های سبدگردانی و وظایف آنها ندارید می توانید مقالات معرفی ما را در بورس فردا مطالعه کنید. این قسمت به معرفی شرکت سبدگردان آگاه می‌ پردازد. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت کارگزاری آگاه

معرفی شرکت سبدگردان آگاه

شرکت سبدگردان آگاه یکی از 30 شرکت فعال و مجاز در بازار بورس می باشد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان آگاه باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان آگاه در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ با شماره ثبت ۵۳۱۰۹۰ و سرمایه ‌ی ۲۰ میلیارد ریال، به عنوان یکی از زیر مجموعه ‌های گروه مالی آگاه، شروع به کار کرده است. فعالیت سبدگردانی اختصاصی ابتدا از سال ۱۳۸۶ توسط شرکت کارگزاری آگاه انجام می‌ گرفت؛ ولی طی تصمیماتی که اخیراً در سطوح عالی گروه آگاه اتّخاذ گردید، از این پس این فعالیت به صورت جداگانه تحت مدیریت شرکت سبدگردان آگاه انجام ‌می ‌شود. تیم مدیریت سبدگردانی آگاه با تجربه‌ سال‌ ها مدیریت سرمایه قادر است دارایی سرمایه‌ گذاران را در بورس اوراق بهادار به صورت تخصصی و حرفه‌ ای مدیریت کند و سرمایه‌ گذاران می ‌توانند بدون دغدغه خاصی از سود بازار سرمایه بهره ‌مند شوند.

گروه خدمات مالی آگاه سال هاست در بازار بورس فعالیت داشته و خدمات متنوعی در شرکت کارگزاری و سبدگردانی آگاه به مشتریان ارائه می شود. لذا شرکت سبدگردانی آگاه یکی از خوش نام ترین شرکت ها در بازار سرمایه می باشد. این شرکت خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. اما مهم ترین این خدمات سبدگردانی اختصاصی می باشد. اما سبدگرانی اختصاصی چیست؟

سبدگردانی اختصاصی شرکت سبدگردان آگاه

سبدگردانی اختصاصی یکی دیگر از روش های غیر مستقیم سرمایه گذاری در بورس است. در این روش برای هر سرمایه گذار سبدی مختص به ایشان و متناسب با ریسک پذیری و اهداف مالی سرمایه گذار تشکیل می ‌شود. سبدگردانی عبارت است از تصمیم به خرید، فروش یا نگهداری اوراق بهادار به نام سرمایه ‌گذار معین، متناسب با اهداف مالی سرمایه گذار، توسط سبدگردان، در قالب قراردادی مشخص و به منظور کسب انتفاع برای سرمایه‌ گذار.

مزایای سبدگردانی چیست؟

  • اختصاصی بودن
  • انعطاف پذیری
  • عدم نیاز به دانش خاص
  • عدم نیاز به صرف زمان
  • مدیریت حرفه ای
  • کسب سود و انتفاع بالا
  • کسب سود تضمینی
  • عدم وجود تضاد منافع
  • و غیره.

شرکت ‌های سبدگردانی متناسب با درجه‌ ی ریسک ‌پذیری، اهداف و محدودیت‌ های سرمایه ‌گذار اقدام به تشکیل سبد اختصاصی برای او می ‌کنند. در طول دوره ی سرمایه ‌گذاری، شخص سرمایه‌ گذار می‌ تواند استراتژی خود را تغییر دهد و آن را به اطلاع شرکت سبدگردان برساند. شرکت سبدگردان نیز موظف است استراتژی مورد نظر سرمایه‌ گذار را در تشکیل سبد لحاظ کند. در این روش مانند سرمایه‌ گذاری در صندوق ‌ها، شما نیاز به داشتن دانش خاص از مفاهیم تخصصی بورس یا صرف زمان ندارید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردانی نوین نگر آسیا

یکی دیگر از مزایای این روش استفاده از تیم مدیریت حرفه‌ ای با دانش تخصصی برای سبدگردانی است. در این روش افراد متخصص ، کاردان و کارآمد به مدیریت حرفه ای سبد سرمایه شما می پردازند. در روش سبدگردانی هیچ تضاد منافعی بین شرکت سبدگردان و شخص سرمایه‌ گذار وجود ندارد. چرا که کارمزد متغیر شرکت سبدگردانی در گرو سود آوری بیش از نرخ بهره‌ ی بدون ریسک است. البته در اینجا لازم است اشاره کنیم که سبدگردانی علی رغم مزیت هایش محدودیت هایی نیز دارد. برای مثال حداقل سرمایه‌ مورد نیاز برای سرمایه‌ گذاری در سبد های اختصاصی آگاه موقتاً ۵ میلیارد تومان است. همچین مدت قرارداد سرمایه‌ گذاری در سبدهای اختصاصی یک سال است (در صورت درخواست مشتری، امکان فسخ قرارداد زیر یک سال بدون جریمه یا محدودیت وجود دارد).

آدرس شرکت سبدگردان آگاه

در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان آگاه پرداختیم. در اینجا لازم است به نحوه پرداخت و دریافت سود و کارمزد این شرکت ها نیز اشاره داشته باشیم. کارمزد شرکت سبدگردان آگاه مبتنی بر عملکرد می باشد. این کارمزد به صورتی تدوین شده که منافع شرکت سبدگردان و سرمایه‌ گذار در یک راستا تعریف می ‌شود. بدین صورت که تا سقف نرخ سود بدون ریسک کارمزدی دریافت نمی ‌شود و بیش از آن مقدار، کارمزد مبتنی بر عملکرد ۲۰% است. حالا که با همه نکات قابل توجه در خصوص شرکت سبدگردان آگاه آشنا شدید، نگاهی داشته باشید به آدرس و شماره های تلفن شرکت سبدگردانی آگاه.

آدرس شعب شرکت سبدگردان آگاه:

  • 1- تهران، بلوار اندرزگو، بعد از سلیمی جنوبی، پلاک 52، ساختمان سام اندرزگو، طبقه دوم
  • 2- تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از میرداماد، بن‌بست پیروز، پلاک 13
  • 3- تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا، روبه‌روی پارک دلاوران، پلاک70، طبقه فوقانی جین وست
  • کدپستی: 75113-19176
  • تلفن: 91004001-021

برای آشنایی بیشتر با شرکت سبدگردان آگاه برای مشاهده وبسایت رسمی این شرکت اینجا کلیک کنید. از این که تا پایان مقاله معرفی شرکت سبدگردان آگاه با ما در وبسایت بورس فردا همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

پیشنهاد می شود: لیست شرکت های سبدگردان مجاز در بازار بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا