آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آگاه

مقدمه

همانطور که می دانید ابتدایی ترین مرحله ورود به بازار بورس و شروع سرمایه گذاری در آن ، دریافت کد بورسی و ثبت نام در یک کارگزاری می باشد. قبلا در مقاله ای دیگر لیست تمامی کارگزاری های بورس خدمت شما ارائه شد. برای انتخاب یک کارگزاری باید اطلاعات کافی در خصوص کارگزاری مذکور به دست آورده و با اطلاعات کافی در خصوص نحوه خدمات شرکت در آن ثبت نام کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در مقالاتی آموزشی به معرفی هر یک از شرکت های کارگزاری بورس بپردازیم. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کارگزاری آگاه بپردازیم. برای آشنایی با کارگزاری آگاه و نحوه ثبت نام در آن در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: لیست تمام کارگزاری های بورس 

کارگزاری بورس

همانطور که در مقدمه نیز گفته شد، ثبت نام در کارگزاری یکی از اولین قدم های ورود به دنیای بورس و شروع فعالیت در آن می باشد. به عبارت دیگر بدون ثبت نام در کارگزاری امکان هیچ گونه معامله برای افراد وجود ندارد. کارگزاری ها در واقع واسطه هایی میان سرمایه گذاران و شرکت های بورسی هستند که در بازار بورس پذیرفته شده اند. کلیه فعالیت ها و امور معاملاتی در بازار بورس به واسطه شرکت های کارگزاری بورس انجام می شود. البته نکته اساسی این است که کارگزاری نیز باید دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این زمینه باشد. در غیر این صورت کارگزاری های غیر مجاز و یا شخصی، دارای اعتبار قانونی نبوده و قابل اعتماد نیز نمی باشند.

در مقاله لیست تمام کارگزاری های بازار بورس به معرفی تمامی شرکت های مجاز کارگزاری در بورس ایران پرداختیم. کارگزاری آگاه یکی از سر شناس ترین شرکت های کارگزاری بورس می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به صورت اختصاصی به معرفی کارگزاری آگاه بپردازیم.

معرفی کارگزاری آگاه

شرکت کارگزاری آگاه یکی از شرکت های کارگزاری در بورس ایران می باشد که شاید بیش از هر شرکت دیگری نام آن به گوش شما رسیده باشد. این کارگزاری از سال 1384 با اخذ مجوز های لازم و تاییدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، با توجه به قوانین و مقررات وضع شده، شروع به فعالیت کرده است. کارگزاری آگاه با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان خود توانست موفق به کسب ایزو 9001 شود. همچنین این کارگزاری در سال های اخیر موفق به قرار گرفتن در لیست سه کارگزاری برتر ایران شده و هم اکنون به عنوان مقام نخست در میان 108 کارگزاری فعال می باشد.

همانطور که گفته شد مهم ترین عملکرد شرکت های کارگزاری ایجاد واسطه ای مناسب برای معاملات در بازار بورس می باشد. اما شرکت های کارگزاری می توانند در چارچوب قانون خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه دهند. نحوه ارائه خدمات و کیفیت آن، عامل اساسی برای معرفی کارگزاری آگاه به عنوان بهترین شرکت کارگزاری بورس در سال های اخیر می باشد. همچنین از دیگر افتخارات کارگزاری آگاه لازم است به بهره‌ مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری ‌های پیشرفته نیز اشاره کنیم. لازم به ذکر است که از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت کارگزاری آگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات کارگزاری آگاه
  • ارائه کلیه خدمات مربوط به بورس اوراق بهادار
  • ارائه کلیه خدمات بورس انرژی و بورس کالا
  • تاسیس و مدیریت انواع صندوق های سرمایه گذاری
  • خدمات مشاوره و سبدگردانی بورس اوراق بهادار
  • ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران خارجی
  • ارائه خدمات متمایز در قالب باشگاه مشتریان
  •  برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بورس
  • برگزاری همایش‏ های عمومی بازار سرمایه
  • ارائه کد بورسی و معاملاتی رایگان به مشتریان
  • تأمین مالی شركت های بورسی و غیر بورسی در حوزه های سرمایه در گردش
  • طرح های توسعه‌ ای و راه اندازی پروژه ها با استفاده از ابزارهای نوین تأمین مالی و از طریق بازار سرمایه
  • تولید محتوای آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش مشتریان
  • و غیره.

لازم به ذکر است که ارائه کلیه خدمات کارگزاری آگاه که به آن اشاره شد، در چهارچوب قانون و مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و دارای مجوز و تاییدیه از سازمان می باشد. یکی از مهم ‌ترین خدمات قابل ذکر در مقاله معرفی کارگزاری آگاه ، سبد گردانی اختصاصی برای سرمایه‌ های بالای ۱.۵ میلیارد تومان می باشد. البته به منظور سرمایه گذاری با مبالغ کمتر نیز در این کارگزاری صندوق ‌های سرمایه‌ گذاری مشترک در این کارگزاری وجود دارند که مشتریان می‌ توانند آن ها را انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام در کارگزاری آگاه

تا به اینجای کار تا حدودی به معرفی کارگزاری آگاه و معرفی خدمات کارگزار آگاه پرداختیم. اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه ثبت نام در کارگزاری آگاه به چه صورت است؟. برای ثبت نام در کارگزاری آگاه باید به سامانه ثبت نام آنلاین کارگزار آگاه مراجعه کنید. با ورود به این وبسایت در صفحه اول می توانید برای دریافت کد بورسی و کد معاملاتی خود به صورت رایگان اقدام کنید. این کارگزاری با هدف جلب رضایت مشتریان خود، هزینه 10 هزار تومانی ثبت نام در سامانه سجام را پرداخت می کند. بنابراین مشتریان می توانند مستقیما و بدون نیاز به مراجعه به سایت سجام از همین وب سایت کد بورسی خود را دریافت کنند.

البته لازم به ذکر است که پس از تکمیل مشخصات و ثبت نام در این سامانه لازم است که جهت احراز هویت به یکی از دفاتر شرکت یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند. کد بورسی مشتریان پس از احراز هویت و بعد از چند روز، پس از تایید، توسط پیامک به اطلاع مشتریان رسیده و سرمایه گذاران می توانند فعالیت خود را رسما آغاز کنند. پس از این مشتریان کارگزار آگاه می توانند با مراجعه به سامانه معاملاتی آنلاین آگاه به نام آساتریدر در نسخه های تحت وب، اندروید و IOS اقدام به معامله، خرید و فروش سهام بپردازند. به عبارت دیگر در یک تعریف باید اشاره کنیم که مراحل ثبت نام در کارگزار آگاه در مراحل زیر می باشد:

  • ورود به سامانه آگاه اکسپرس
  • کلیک بر روی ثبت نام جدید
  • درج کد ملی سرمایه گذار
  • ثبت مشخصات فردی
  • ارسال کد فعال سازی
  • درج مشخصات هویتی
  • درج اطلاعات شغلی و تحصیلی
  • تایید اطلاعات
  • احراز هویت حضوری
  • دریافت کد سجام
  • دریافت فرم .

معرفی کارگزاری آگاه و شعب

در بخش معرفی کارگزاری آگاه به معرفی کامل این کارگزاری و خدمات آن پرداخیتم. حال لازم است تا به معرفی شعب کارگزاری آگاه و آدرس و مشخصات آن بپردازیم. در جدول زیر لیست کاملی از شعب کارگزاری آگاه به همراه آدرس و شماره تلفن موجود می باشد.

شهر آدرس تلفن
تهران (شعبه مرکزی) خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) – بالاتر از میرداماد- بن بست پیروز- پلاک 13 02141792000
شیراز میدان دانشجو – ابتدای بلوار شهید چمران – کوچه ۴- ساختمان بهار- طبقه اول – واحد۲- 07136290075
شیراز معالی آباد – نبش کوچه ۳۱- ساختمان اوتانا ۲ – طبقه سوم – واحد ۳۰۴ 07136361364
تهران خیابان ولیعصر- بالاتر از میرداماد – خیابان یزدان پناه – پلاک 91 – طبقه 9
تهران  تهران- سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر الدین طوسی، نرسیده به میدان سپاه، پلاک 280 – طبقه اول – واحد 4
تهران سعادت آباد – بلوار دریا – روبروی پارک دلاوران – پلاک ۷۰ – طبقه فوقانی جین وست
رشت یابان سعدی – خیابان معلم – نرسیده به استانداری – جنب بیمه آرمان- ساختمان درفک – ورودی دوم- طبقه دوم – واحد 2 0133242506
خوزستان  بهبهان – خیابان شهید نهایی – پل نصر 06152734888
قم میدان رسالت – خیابان شهید فاطمی (دورشهر) – نبش کوچه ۲۹- ساختمان رسالت – طبقه ۲ 02537839368
اصفهان چهارباغ بالا – مجتمع تجاری کوثر- طبقه پنجم – واحد ۷۱۷ 03136205325

از این که تا پایان مقاله معرفی کارگزاری آگاه با ما همراه بودید ، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا