آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آریا نوین

مقدمه

اگر قصد ورود به بازار بورس را دارید لازم است تا در مرحله اول با انواع شرکت های کارگزاری در بورس آشنا شوید . زیرا از مواردی که سرمایه گذاران در بورس باید اطلاعات کافی در خصوص آن داشته باشند شرکت ‌های کارگزاری و نحوه ارائه خدمات آنها می باشد . زیرا همانطور که می‌دانید هر سرمایه گذار می بایست حداقل در یک شرکت ثبت نام کرده باشد . در غیر این صورت انجام هیچ گونه معامله در بازار بورس برای وی امکان پذیر نخواهد بود . البته لازم به ذکر است که افراد در صورت تمایل می توانند در چند شرکت کارگزاری به صورت همزمان نیز ثبت نام کنند . به هر حال ثبت نام در یک شرکت جزو الزامات ورود به بورس می باشد . به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سری مقالاتی به معرفی تمام شرکت‌ ها بپردازیم . در این مقاله برای آشنایی بیشتر و معرفی کارگزاری آریا نوین با ما همراه باشید .

پیشنهاد می شود: لیست تمام شرکت های کارگزاری فعال در بورس

کارگزاری چیست؟

برای این که در خصوص معرفی کارگزاری آریا نوین صحبت کنیم لازم است تا بار دیگر اهمیت ثبت نام در کارگزاری را اعلام کنیم . همانطور که گفته شد از الزامات ورود به بازار بورس و ثبت نام در آن ثبت نام کردن و یا عضویت در یک شرکت کارگزاری می باشد . تا کنون شرکت های زیادی موفق به اخذ مجوز های لازم از سازمان بورس و سازمان ثبت شرکت ها شده اند . در همین راستا می‌ توان ۱۰۸ شرکت را نام برد که دارای مجوز ارائه خدمات کارگزاری در کشور می ‌باشند . از میان ۱۰۸ شرکت کارگزار و فعال در بازار بورس انتخاب یک شرکت و بهترین آن کار دشواری می باشد .

به همین دلیل بد نیست تا در سری مقالات آموزشی معرفی کارگزاری ها ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی در خصوص تمامی شرکت های کارگزار بورس و شعب آن به دست بیاورید . این مقاله به معرفی کارگزاری آریا نوین می پردازد . همچنین می توانید در آخر لیست تمامی شعب شرکت کارگزاری آریا نوین را مشاهده کنید.

معرفی کارگزاری آریا نوین

در خصوص معرفی شرکت کارگزاری آریا نوین باید اشاره کنیم که این شرکت در سال 1374 با اخذ مجوز و با شماره ثبت 6537 به صورت سهامی خاص و با نام شرکت کارگزاری امین نوین در سازمان بورس اوراق بهادار تهران به ثبت رسیده است . همچنین لازم به ذکر است که این شرکت در سال 1374 با شماره 120300 در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و رسما فعالیت خود را آغاز کرده است . شرکت کارگزاری امین نوین بر اساس صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده در سال 1383 نام شرکت را از کارگزاری امین نوین به شرکت کارگزاری آریا نوین تغییر داده است. لازم به ذکر است که شرکت کارگزاری آریا نوین طبق ماده 2 اساس نامه فعالیت شرکت ها، دارای مجوز فعالیت در زمینه های زیر می باشد.

خدمات کارگزاری آریا نوین
  • خريد و فروش اوراق بهادار پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار
  • خريد و فروش اوراق بهادار پذيرفته شده در فرابورس
  • خرید و فروش اوراق بهادار در بورس کالا
  • مشاوره پذیرش شرکت ها در بورس کالا
  •  پذيره نويسی اوراق بهادار
  • معاملات آتی در بورس كالا
  • خرید و فروش و معاملات برق در بورس انرژی
  • اداره امور سرمايه گذاري ها به نمايندگی از طرف اشخاص
  • انجام معاملات در رینگ محصولات پتروشیمی
  • ارائه خدمات مشاوره و راهنمايی شركت ها به منظور نحوه عرضه سهام براي فروش در بورس اوراق بهادار
  • راهنمايی شركت ها در مورد طریق افزايش سرمايه و نحوه عرضه سهام و ساير اوراق بهادار براي فروش در بورس اوراق بهادار
  • ارائه خدمات سبدگردانی و مدیریت پرتفوی
  • سیستم معاملات برخط و آنلاین
  • امکان ثبت نام غیر حضوری مشتریان
  • و غیره.

از مهم ترین خدمات ارائه شده این شرکت همچنین می توان به انجام خدمات بررسی های مالی , اقتصادی , سرمايه گذاری و خدمات و نظرات مشورت به سرمايه گذاران و اخذ تسهيلات اعتباری از بانك ها و اشخاص می باشد. گفته می شود که سرمایه شرکت کارگزاری آریا نوین مبلغ 30 میلیارد ريال است که تماماٌ پرداخت شده است . گفتنی است این شرکت طرح های ویژه و تشویقی متنوعی برای جذب سرمایه گذاران و مشتریان در باشگاه مشتریان کارگزاری آریا نوین در نظر گرفته است که با ورود به وب سایت رسمی این شرکت قابل مشاهده می باشند.

شعب شرکت کارگزاری آریا نوین

در این مقاله به معرفی کارگزاری آریا نوین پرداختیم . هدف ما این است که شما عزیزان به شناخت مناسبی از شرکت های کارگزاری دست پیدا کرده و با اطمینان از مجاز بودن شرکت مربوطه برای ثبت نام در آن اقدام کنید. در ادامه می توانید لیست شعب و دفاتر شرکت کارگزاری آریا نوین را مشاهده بفرمایید. این شرکت در حال حاضر تنها در شهر های تهران و مشهد دارای شعبه و نمایندگی می باشد. شعب شرکت کارگزاری آریا نوین عبارتند از:

  • دفتر مرکزی تهران – خیابان میر داماد – جنب ایستگاه مترو – برج رز – طبقه سوم – واحد 311 و 312 . شمااره تماس: 02126403418
  • تالار اختصاصی تهران – خيابان كريم خان زند – نبش خرمند جنوبی – پلاک 84 .  تلفن تماس: 4-02188323531
  • مشهد – خيابان كوه سنگي – مجتمع زيست خاور – واحد های 4171 و 4172 . تلفن تماس : 05118555185

از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم . امیدواریم که استفاده لازم را از مطالعه این مقاله برده باشید. همچنین می توانید برای آشنایی با دیگر شرکت های کارگزاری مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

معرفی کارگزاری دانایان پارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا