آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آرمون بورس

مقدمه

اگر قصد ورود به بازار بورس را دارید یکی از مهم ترین موارد و اصطلاحاتی که به گوش شما می رسد کارگزاری می باشد. اما کارگزاری تنها یک واژه تخصصی بورس نیست. بلکه کارگزاری چیزی است که در واقع همه سرمایه گذاران و سهام داران بازار بورس با آن سر و کار دارند. به عبارت دیگر می توان گفت که شرکت کارگزار به عنوان یک واسطه میان سرمایه گذار و نماد های بورسی فعالیت می کند. این شرکت در واقع بستر مناسبی برای فعالیت های اقتصادی در بازار بورس را فراهم می کند. به عبارت دیگر ثبت نام در شرکت کارگزاری یک امر دلخواه نیست. بلکه همه افراد برای شروع فعالیت در بورس باید از میان ۱۰۸ شرکت کارگزاری، حداقل یکی را به دلخواه انتخاب کنند. اما قبل از انتخاب کارگزاری لازم است تا با شرکت مربوطه آشنایی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارگزاری آرمون بورس بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت کارگزاری آرمون بورس با ما همرا باشید. در این مقاله به معرفی کارگزاری آرمون بورس و معرفی شعب آن به همراه آدرس و شماره تلفن های آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می شود: لیست تمامی کارگزاری های فعال و مجاز در بورس

شرکت کارگزاری چیست؟

قبل از شروع بحث در خصوص معرفی کارگزاری آرمون بورس لازم است به ارائه یک مقدمه کوتاه در خصوص شرکت های کارگزاری بپردازیم. همانطور که گفته شد شرکت های کارگزار در واقع بستر و واسطه ای برای انجام معاملات در بورس می باشند. به عبارت دیگر کلیه معاملات بازار بورس از طریق کارگزاری و کارگزار ناظر انجام می شود. در سامانه های آنلاین معاملات بازار بورس، در واقع شما به عنوان سرمایه گذار، درخواست خرید و سفارش معامله سهام مختلف را به کارگزاری خود ارسال می کنید. کارگزاری نیز در کوتاه ترین فرصت این سفارش را به سامانه مرکزی معاملات بورس منتقل کرده و به این ترتیب معاملات بورسی انجام می شود.

تا کنون ۱۰۸ شرکت موفق به اخذ مجوز و تایدیه رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران شده و مجاز به فعالیت در این زمینه می باشند. یکی از این شرکت ها، کارگزاری آرمون بورس می باشد. در ادامه به معرفی کارگزاری آرمون بورس خواهیم پرداخت.

پیشنهاد بعدی: روش گرفتن اعتبار از کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آرمون بورس

در خصوص معرفی کارگزاری آرمون بورس باید اشاره کنیم که شرکت کارگزاری آرمون بورس به عنوان یک شرکت سهامی خاص در سال 1371 و با شماره ثبت 94779 در تهران به ثبت رسیده است. کارگزاری آرمون بورس به عنوان نخستين شرکت کارگزاری با مشارکت صد درصد بخش خصوصي در ايران می باشد که در سال 1371 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت از نيمه دوم سال 1396 پس از کسب مجوز های لازم، با ترکيب سهامداری جديد و حقوقی به فعاليت خود ادامه داد.

لازم به ذکر است که موضوع فعالیت کارگزاری آرمون بورس به عنوان يک نهاد مالی ، کارگزاری در بورس ‌های اوراق بهادار و کالا می باشد. بنابراین از مهم ترین فعالیت های این کارگزاری باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • خريد و فروش اوراق بهادار در بازار بورس
  • خرید و فروش در بورس کالا
  • خرید و فروش اوراق بهادار در فرابورس ایران
  • قرارداد های آتی مبتنی بر اوراق بهادار و کالا
  • ارائه معاملات بر خط به مشتريان حقيقی و حقوقی
  • خريد و فروش اوراق امتياز تسهيلات مسکن
  • آموزش
  • و غیره.
مجوز ها

همچنین لازم به ذکر است که شرکت کارگزاری آرمون بورس در تلاش است به زودی نسبت به کسب مجوز خريد و فروش فرآورده ‌های نفتی، محصولات پتروشيمی، محصولات صنعتی و معدنی و خريد و فروش قرارداد هاي آتي مبتنی بر کالا نیز اقدام کند. اما در حال حاضر این شرکت تنها در زمینه های زیر دارای مجوز رسمی می باشد:

  • معامله محصولات فلزی در بورس کالای ايران
  • معامله محصولات پتروشيمی در بورس کالای ايران
  • معامله محصولات کشاورزی در بورس کالای ايران
  • معاملات سيمان در بورس کالای ايران
  • معاملات کالايي در بورس کالای ايران.

شرکت آرمون بورس با هدف جلب رضایت مشتریان خود با کسب مجوز و تایدیه های لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اقدام به ارائه خدمات کارگزاری در بازار بورس کرده است. شعار اصلی این شرکت این است که در کارگزاری آرمون بورس ما بر اين باوريم که مشتريان ما، در هر سطحي شايسته تکريم و احترامند.

شعب شرکت کارگزاری آرمون بورس

تا به اینجای مقاله به معرفی کارگزاری آرمون بورس پرداختیم. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان و قم شعبه و نمایندگی دارد. برای اطلاع از راه های ارتباطی و تماس با شعب شرکت کارگزاری آرمون بورس جدول زیر را مشاهده بفرمایید.

مسئول دفتر

شماره تماس آدرس شعب و دفاتر

ردیف

02154708888 تهران – خیابان ستارخان – خیابان حبیب الله – خیابان متولیان – پلاک 7 – طبقه اول – کارگزاری آرمون بورس دفتر مرکزی

1

آقای امیری

تهران – سعادت آباد – بلوار قیصر امین پور – (شهرداری) – ساختمان بورس اوراق بهادار تهران

2

آقای شریفی

02632770302 چهار راه هفت تیر – ابتدای بلوار دانش آموز – ساختمان مدائن – طبقه سوم  – واحد 19 کرج 3
خانم ربانی 02537743807 خیابان شهید فاطمی (دور شهر) – نبش کوچه 28 – ساختمان بعثت – طبقه 4 – واحد 19 قم

4

آقای طوطیان

03136674513 خیابان چهار راه – چهار باغ بالا – چهار راه نظر – ساختمان بورس منطقه ای اصفهان – طبقه 3 – اتاق 34 اصفهان

5

یکی دیگر از نکات قابل توجه در خصوص این شرکت این است که کارگزاری آرمون بورس امکان ثبت نام غیر حضوری نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین مشتریان در شهر های تهران ، کرج ، اصفهان و قم می توانند با مراجعه به آدرس سایت کارگزاری آرمون بورس ، در این شرکت ثبت نام کنند. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد بعدی : معرفی شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا