آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان

مقدمه

هر فرد سرمایه گذار برای شروع فعالیت در بازار بورس و سرمایه گذاری در آن باید یک شرکت کارگزاری را انتخاب کرده و با آن قرارداد ببندد. اما انتخاب کارگزاری مناسب ، خوب ، مطمئن و با سابقه درخشان برای افراد تازه وارد به بازار بورس کاری دشوار است است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا به معرفی شرکت های کارگزار بورس بپردازیم. در این مقاله برای آشنایی و معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری آتیه و شعب آن

آشنایی با شرکت کارگزاری

برای شروع فعالیت در بازار بورس می بایست با یک شرکت کارگزاری قرارداد ببندید. زیرا تمام فعالیت ها و امور معاملاتی در بازار بورس تحت نظر شرکت های کارگزاری یا کارگزاری ناظر انجام می شود . در واقع روند معاملات به این صورت است که برای خرید و فروش اوراق بهادار شخص سرمایه گذار مبلغ مورد نظر را به حساب کارگزاری واریز کرده و کارگزاری سهام و اوراق مربوطه را از شرکت منتشر کننده اوراق خریداری می کند. به این ترتیب امکان خرید مستقیم از شرکت منتشر کننده وجود نخواهد داشت. و افراد سرمایه گذار یا شرکت های پذیرفته شده در بورس تنها از طریق و به واسطه کارگزار ها می ‌توانند معاملات خود را انجام دهند . در این مقاله به معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان و کسب اطلاعات در خصوص شعب این شرکت ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان

در خصوص معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان باید عرض شود که این شرکت در ابتدا به صورت سهامی خاص تاسیس شده است. شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان در ابتدا با شماره ثبت 111128 و در تاریخ سال 1373 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران با نام کارگزاری آثل به ثبت رسیده است. همچنین این شرکت در سال 1387 با شماره ثبت 10673 در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران به ثبت رسیده و شروع به فعالیت کرده است. شرکت کارگزاری بورس آثل در سال 1396 با مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار نام شرکت را از کارگزاری بورس آثل به کارگزاری توسعه معاملات کیان تغییر داده است و هم اکنون نیز با همین نام مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان در حال حاضر ضمن ارائه خدمات کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران، برای انجام فعالیت های زیر نیز دارای مجوز و تایدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد:

  • فعالیت در بورس اوراق بهادار
  • خرید و فروش اوراق بهادار
  • انجام معاملات در فرابورس
  • خدمات سبدگردانی و مدیریت پرتفوی
  • مشاوره پذیرش شرکت ها در بورس
  • معاملات بر خط اوراق بهادار
  • معاملات برخط فرابورس ایران
  • معاملات آتی سهام و سکه .

همچنین لازم به ذکر است که این شرکت همواره با تلاش در جهت ارائه بهترین خدمات با کیفیت های بالا و کسب رضایت مشتریان توانسته است به رتبه های بالایی در میان شرکت های کارگزاری بورس دست پیدا کند. در آخرین گزارشی که سازمان بورس و اوراق بهادار از رتبه بندی شرکت های کارگزاری فعال در بورس اعلام کرد، شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان در کنار 72 کارگزاری دیگر رتبه الف را کسب کرده است.  البته ذکر این نکته نیز ضروری است که کسب رتبه الف به همراه 73 شرکت کارگزاری دیگر ملاک کافی برای انتخاب این شرکت نیست. بلکه سرمایه گذاران قبل از انتخاب یک شرکت و عقد قرارداد با آن می بایست همه جوانب را در نظر گرفته و با مطالعه و شناخت کارگزاری ها، بهترین را انتخاب کنند.

نقاط قوت کارگزاری توسعه معاملات کیان
  • رتبه کیفی الف
  • افتتاح حساب آنلاین و احراز هویت غیر حضوری
  • اعطای اعتبار به مشتریان برای خرید و فروش سهام
  • ارائه تخفیف در کارمزد با معرفی دوستان
  • سامانه معاملاتی اختصاصی (ایمکس)
  • مرکز تماس جهت خرید و فروش تلفنی سهام

همچنین از مهم ترین نقاط ضعف این کارگزاری نیز باید به نداشتن شعبه در سراسر کشور و نداشتن اپلیکیشن معاملاتی اختصاصی اشاره کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وب سایت رسمی شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان اینجا کلیک کنید.

ابزار های معاملاتی کارگزاری توسعه معاملات کیان

همانطور که اشاره کردیم، این شرکت فاقد اپلیکیشن اختصاصی برای انجام معاملات می باشد. اما سرمایه گذاران و مشتریان شرکت توسعه معاملات کیان می توانند جهت انجام معاملات بر خط از سامانه معاملاتی شرکت اکسیر استفاده کنند. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت اخیرا از پلتفرم اختصاصی خود تحت عنوان ایمکس رو نمایی کرده است. در حال حاضر نسخه ویندوز و تحت وب سامانه ایمکس در دستر می باشد. اما در حال حاضر فاقد اپلیکیشن اختصاصی است.

کارگزاری کیان در پلتفرم جدید خود تحت عنوان ایمکس ، علاوه بر خدمات کارگزاری ، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. برای مثال یکی از امکانات جالب این سامانه می توان به سیستم معاملات شرطی اشاره کرد. در این سیستم همان ‌طور که از نام آن پیداست سرمایه گذاران  می ‌توانند برای درخواست خرید یا فروش خود حتی خارج از زمان بازار شروطی را تعیین کنند. سیستم در زمانی که شرط تعیین شده سرمایه گذار برقرار شد به صورت اتوماتیک درخواست خرید، فروش و معاملات را به مرکز اصلی معاملات بورس ارسال می کند. برای مثال:

سرمایه گذار می تواند در این سامانه تعیین کند که اگر آخرین درصد معامله شده در سهام یک شرکت به زیر منفی سه درصد رسید، دستور خرید با قیمت همان لحظه ارسال شود. یا اگر صف فروش نماد یک شرکت به زیر یک میلیون رسید در خواست فروش سهام ارسال شود.

شعب شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان

همانطور که گفته شد یکی از نقاط ضعف این شرکت نداشتن شعبه در سراسر کشور می باشد. اما به هر ترتیب برای آشنایی با شعب شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان ، اطلاع از آدرس و شماره تلفن آن ها جدول زیر را مطالعه بفرمایید.

شماره تماس

آدرس کارگزاری توسعه معاملات کیان شعبه

ردیف

47180

تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، جنب کانون وکلا، پلاک یک، طبقه سوم دفتر مرکزی 1

07644424359

منطقه آزاد کیش – میدان امیرکبیر – برج مالی کیش -طبقه 2- تالار بورس کیش

کیش

2

03136674511 اصفهان، چهارباغ بالا، چهارراه نظر، ساختمان بورس، طبقه سوم، واحد 45 اصفهان

3

از این که تا پایان مقاله معرفی کارگزاری توسعه معاملات کیان با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا