آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آبتین استاک

مقدمه

انتخاب کارگزاری و پیدا کردن یک کارگزاری مناسب یکی از دغدغه های بزرگ سرمایه گذاران می باشد. در واقع انتخاب یک کارگزاری مناسب و پیدا کردن شعبه آن در شهر محل سکونت افراد سرمایه گذار موصوع بسیار با اهمیتی می باشد. به همین در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کارگزاری آبتین استاک و معرفی شعب شرکت کارگزاری آبتین استاک بپردازیم. پس پیشنهاد می شود در ادامه با ما همراه باشید.

کارگزاری

قبل از آغاز سخن در خصوص معرفی کارگزاری آبتین استاک لازم است تا مقدمه ای در خصوص کارگزاری ارائه کنیم. اگر به تازگی وارد دنیای بورس شده و تصمیم به سرمایه ‌گذاری در آن دارید لازم است بدانید که یکی از اولین قدم ها برای وارد شدن به این بازار و شروع سرمایه‌ گذاری ثبت نام کردن در یک شرکت کارگزار می باشد. زیرا تمام معاملات و فعالیت ها در این بازار از طریق شرکت ‌های کارگزاری انجام می شود.

همچنین لازم به ذکر است که تا به حال ۱۰۸ شرکت مختلف موفق به دریافت مجوز برای انجام فعالیت های کارگزاری شده اند. به همین دلیل شاید انتخاب یک کارگزاری مناسب که در شهر شما نیز شعبه داشته باشد کار دشواری به نظر می رسد. بنابراین تصمیم گرفتیم تا در مقالاتی به معرفی این شرکت ها بپردازیم. در این مقاله قصد معرفی کارگزاری آبتین استاک را داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این شرکت اذامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

پیشنهاد می شود: لیست شرکت های کارگزاری در بورس

معرفی کارگزاری آبتین استاک

در خصوص معرفی کارگزاری آبتین استاک باید اشاره کنیم که این شرکت یک شرکت سهام خاص بوده که در تاریخ سال 1385 به منظور انجام امور مربوط به کارگزاری ، خرید و فروش اوراق بهادار تأسیس شده و با شماره 8264 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شهرستان قزوین به ثبت رسیده است . همچنین شرکت کارگزاری آبتین استاک در راستاي ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مشتریان موفق به اخذ گواهی نامه 2008 :ISO9001 از شرکت GIC شده است. در این رابطه اقدام به استقرار مدل تعالی سازمانی EFQM و نظام SIGMA SIX نموده است.

لازم به ذکر است که کلیه فعالیت های شرکت کارگزاری آبتین استاک با اخذ مجوز های لازم و تایدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران می باشد. به طور کلی خدمات این شرکت در دو دسته قابل بررسی می باشد.

  • خدمات کارگزاری و بازارگردانی
  • خدمات مالی و مشاوره ای.
معرفی کارگزاری آبتین استاک و خدمات آن

از مهم ترین خدمات شرکت کارگزاری آبتین استاک باید به معامله اوراق بهادار از قبیل سهام اوراق مشارکت ، حق تقدم خرید سهام ، اختیار معامله و قرارداد های آتی برای دیگران ، معاملات کالا های پذیرفته شده برای دیگران و به حساب آنها ، بازار سازی و بازارگردانی اوراق بهادار و کالاهای پذیرفته شده اشاره کرد. همچنین از مهم ترین خدمات مالی و مشاوره ای شرکت کارگزاری آبتین استاک عبارتند از:

  • مدیریت صندوق های سرمایه گذاری
  • نمایندگی ناشر برای ثبت اوراق بهادار و دریافت مجوز عرضه
  • بازاریابی برای فروش اوراق بهادار
  • سبدگردانی اوراق بهادار
  • شاوره در زمینه قیمت گذاری اوراق بهادار
  • شاوره در زمینه روش فروش و عرضه اوراق بهادار
  • مدیریت ریسک
  • طراحی و تشکیل نهاد های مالی و سرمایه گذاری
  • و غیره.

همچنین لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین خدمات مشاوره ای و مالی شرکت آبتین استاک مشاوره و انجام کلیه امور اجرایی برای پذیرش اوراق بهادار یا کالا در هر یک از بورس ‌ها و بازار های خارج از بورس به نمایندگی از ناشر یا عرضه کننده کالا ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در شرکت کارگزاری آبتین استاک اینجا کلیک کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که شرکت می ‌تواند در راستای اجرای فعالیت های مذکور در حدود مقررات و مفاد اساسنامه اقدام به اخذ تسهیلات مالی یا تحصیل دارایی نماید. سرمایه گذاری کرده یا شخصیت حقوقی مستقل تاسیس کند. همچنین شرکت در همین راستا می تواند در تاسیس شخصیت های حقوقی دیگر مشارکت نماید یا اسناد اعتباری بانکی افتتاح کند و به واردات یا صادرات کالا بپردازد و امور گمرکی مربوطه را انجام دهد. این اقدامات فقط در صورتی مجاز است که در راستای اجرای فعالیت‌ های شرکت ضرورت داشته باشد و انجام آنها در مقررات منع نشده باشد.

شعب کارگزاری آبتین استاک

تا به اینجای کار به معرفی کارگزاری آبتین استاک پرداختیم. اما حالا لازم است تا با شعب کارگزاری آبتین استاک نیز آشنا شوید. لازم به ذکر است که مرکز اصلی شرکت آبتین استاک در قزوین ، خیابان پادگان ، میدان عارف ، کوچه مهدي ، پلاك6 ، طبقه اول ، واحد 1 و 2 می باشد. همچنین دفتر مرکزی این شرکت در تهران ، خیابان حافظ ، روبروی دانشگاه امیرکبیر ، کوچه شیرین ، پلاك 34 ، طبقه اول قرار دارد. اما سایر شعب کارگزاری آبتین استاک عبارتند از:

ردیف

شعب مسئول ادرس

  تلفن

1

تالار حافظ

خانم زهرا شایسته خیابان حافظ ، پایین تر از پل حافظ ، بورس اوراق بهادار تهران 02166711031

02166711092

2

دفتر تهران

آقای محمود کاشانی

خیابان حافظ ، روبروی دانشگاه امیر کبیر ، کوچه شیرین ، پلاک۳۴، طبقه اول

02188939890

02188939891

02188809271

3

دفتر قزوین (دفتر مرکزی) خانم طاهره یزدیها قزوین، خیابان پادگان، میدان عارف، کوچه مهدی، پلاک۶، طبقه اول، واحد ۱و۲

0283357280

0283357281

4 دفتر کرمانشاه خانم مریم طاهری

 

کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، تالار بورس منطقه ای کرمانشاه

08338213734

08338213735

از این که تا پایان مقاله معرفی کارگزاری آبتین استاک همراه ما بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

معرفی کارگزاری بانک ملت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا