اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

کلاس های جبرانی مدارس به پنجشنبه‌ها موکول شد

با توجه به تعطیلی های مکرر مدارس در هفته های اخیر وزیر آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد تصمیماتی در خصوص جبران این تعطیلی ها گرفته شده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات جبران تعطیلی مدارس

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفتگوی اخیر خود اعلام کرد در هفته‌های گذشته به دلایل کاهش محسوس دما و آلودگی زیاد هوا در بسیاری از مناطق برگزاری کلاس های درسی با تعطیلی روبرو گردید که این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش آموزان گرفته شد.
وی در ادامه گفت بررسی های انجام شده نشان می‌دهد که کیفیت آموزش در فضای مجازی قابل مقایسه با فضای حضوری دانش آموزان می باشد و منجر به تحلیل نتایج امتحانات می گردد.
بهرامی در ادامه تصریح کرد به این منظور جلسه‌ای با مسئولان آموزش و پرورش استان تهران شورای آموزش و پرورش و استاندار برقرار گردید و پیشنهاد شد به منظور جبران روزهای تعطیل مدارس با اختیار خود اقدام به برگزاری کلاس های جبرانی در نوبت عصر و روزهای پنجشنبه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد تا به حال این تصمیم در چندین منطقه تهران به صورت آزمایشی اجرا شده است اما باید این را بگوییم که اجرای این طرح هیچگونه اجباری نداشته و این موضوع با توجه به شورای آموزشی مدارس و با اختیار خود آنها اجرایی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا