اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

پیروزی ایران مقابل ولز/پیش بینی های ممکن برای صعود ایران به مرحله بعد

در روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل ولز، توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز این رقابت گردد و شانس صعود به مرحله بعد را افزایش داد:

بیشتر بخوانید:

پیش بینی صعود ایران به مرحله بعد

تیم ملی فوتبال ایران در روز گذشته از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف تیم ولز رفت.

تیم ولز که در بازی قبلی خود در مقابل آمریکا با نتیجه مساوی یک امتیاز از این بازیها را کسب کرده بود به رقابت با تیم ایران که در بازی قبلی خود با شکست سنگین در مقابل تیم انگلستان امتیازی نداشت؛ پرداخت.

از ابتدای نیمه اول، تیم ایران به صورت تهاجمی بازی را آغاز کرد به گونه ای که در اوایل بازی، تیم ملی ایران توانست گلی را وارد دروازه تیم ولز نماید؛ اما گل علی قلی زاده آفساید اعلام گردید و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم همانند نیمه اول با بازی تهاجمی بازیکنان کی روش آغاز گردید و موقعیت های گل زیادی فراهم شد که هیچکدام وارد دروازه نگردید.

در دقیقه ۸۴ هنگامی که مهدی طارمی با دروازه بان تیم ولز به موقعیت تک به تک دست یافت؛ خطای دروازه بان این تیم بر روی مهدی طارمی، باعث اخراج وی گردید.

فشار بازیکنان تیم ایران باعث شد که بالاخره در اواخر وقت های اضافه دو گل توسط روزبه چشمی و رامین رضاییان وارد دروازه تیم ولز گردد و این بازی با پیروزی مقتدرانه تیم ایران به پایان رسید.

در حال حاضر در جدول رده بندی انگلیس با ۴ امتیاز در رده اول، ایران با ۳ امتیاز در رده دوم، آمریکا با ۲ امتیاز در رده سوم و تیم ولز با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

تیم ملی کشور ایران در روز سه شنبه ۸ آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف تیم آمریکا خواهد رفت.

احتمال های صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد

  • در صورتی که در بازی‌های ۸ آذر، تیم ایران در مقابل تیم آمریکا و انگلیس در مقابل تیم ولز به پیروزی برسند، انگلیس به عنوان تیم اول و ایران به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد.
  • اگر در بازی های پیش رو انگلیس در مقابل ولز به پیروزی و ایران در مقابل آمریکا به تساوی برسد باعث صعود تیم ایران به عنوان تیم دوم این گروه خواهد شد.
  • همچنین در صورتی که انگلیس در بازی مقابل ولز به تساوی و ایران در مقابل آمریکا به برد برسد ایران به عنوان تیم اول و انگلیس به عنوان تیم دوم راهی دور بعد از این مسابقات خواهند شد.
  • یکی دیگر از پیش بینی ها برای صعود ایران به مرحله بعد تصاویر انگلیس در مقابل ولز و تصاویر ایران در مقابل آمریکا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا