اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

فیلتر اپلیکیشن های پربازدید باید برداشته شود

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در سخنان خود اعلام کرد به دنبال آن هستیم که بعد از آرام شدن جو جامعه به سرعت محدودیت های اینترنت و فیلتر اپلیکیشن های پربازدید برداشته شود. در ادامه می‌توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام

غلامرضا نوری رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص فیلتر اپلیکیشن واتساپ و اینستاگرام گفت ت در در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی ها و شرایط و جو حاکم بر جامعه محدودیت هایی در اینترنت انجام گردید.

اما با توجه به اینکه کسب و کار بسیاری از مردم به اینترنت وابسته می‌باشد و اقتصاد بسیاری از خانواده ها در فضای اینترنت شکل گرفته است انتظار می رود هر چه سریعتر اینترنت به حالت قبلی برگردد.

وی در ادامه گفت با اینکه قبل از این هم رضایت مندی زیادی از شرایط اینترنت به دلیل سرعت پایین و محدودیت در دسترسی ها وجود نداشت اما در حال حاضر امیدواریم با رفع این محدودیت ها اینترنت پرسرعت با حداقل محدودیت ها در دسترس مردم قرار بگیرد.

نوری تصریح کرد امروزه کسب و کار و خیلی از فعالیت های مردم در پلتفرم ها انجام می شود و به همین علت در تلاش هستیم که هر چه سریعتر اینترنت را به حالت عادی برگردانیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با آرام شدن شرایط و وضعیت اینترنت به حالت عادی برگشته و قطعی اینترنت و اپلیکیشن ها برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا