اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

سامانه رتبه بندی معلمان از امروز آغاز به کار می‌کند

طرح رتبه بندی معلمان که چند ماهی بود در کش و قوس های زیادی قرار گرفته بود بالاخره به تصویب رسید و از امروز معلمان می توانند مدارک خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری نمایند. در ادامه میتوانید خبر کامل ثبت نام در سامانه رتبه بندی معلمان را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ثبت نام معلمان در سامانه رتبه بندی 

طرح رتبه بندی معلمان که چندین ماه بود در دستور کار قرار گرفته بود بلاخره به تصویب رسید و از امروز معلمان می توانند با مراجعه به سامانه مد نظر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سجاد سیاح سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت از امروز سامانه رتبه بندی آغاز به کار می نماید و همکاران می توانند با نام کاربری و رمز عبور که در سامانه پروفایل داشتند وارد این سامانه گردند.

ثبت نام معلمان بر اساس کد ملی

سیاح در ادامه گفت به دلیل اینکه با جامعه هدف بیش از ۸۰۰ هزار نفری روبرو می باشیم به منظور کنترل این تعداد، ثبت نام در این سامانه طی ۹ روز انجام می گیرد.

به صورتی که هر رقم کد ملی از سمت راست دو و نیم روز کاری برای ثبت نام فرصت دارد و امروز از رقم صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت سرورها و پهنای باند ویژه‌ای برای این سامانه اختصاص داده شده و هیچ مشکلی در خصوص ثبت نام وجود نخواهد داشت.

صادق ستاری سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص سامانه رتبه بندی گفت بعد از اینکه معلمان بر اساس شماره ملی خود، مدارک و مستندات خود را در این سامانه بارگذاری کردند در یک بازه زمانی یک ماهه تمامی مدارک آنها مورد بررسی قرار می گیرد و اقدامات لازم انجام می شود.

سجاد سیاح در ادامه گفت معلمان می توانند در سامانه  rtb.medu.ir تمامی اطلاعات خود را بارگذاری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا