اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه ها

وام ۵۰ میلیونی برای بیماران نیازمند

وحید سلیمی در آخرین گفتگوها اعلام کرد بیماران نیازمند، مسری و صعب العلاج با ارائه مدارک خود می توانند نسبت به دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان اقدام نمایند. در ادامه می توانید شرایط کامل دریافت تسهیلات مخصوص به بیماران نیازمند را بخوانید

بیشتر بخوانید:

اعطای وام ۵۰ میلیونی برای بیماران

به تازگی وحید سلیمی در آخرین گفتگوهای خود اعلام کرد تدابیری اندیشیده شده است که به بیماران نیازمند، مسری و صعب العلاج تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعطا گردد.
وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه اظهار کرد افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر و ارائه مدارک خود جهت دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.
وی در ادامه گفت مدارک افراد مراجعه کننده توسط پزشک معتمد تایید شده و بعد از احراز آن، مدارک به کمیته ای که در نظر گرفته شده ارسال می‌شود تا صحت آن بررسی گردد.
سلیمی در ادامه افزود کمیته ای که برای بررسی مدارک مراجعه کنندگان تشکیل شده است شامل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، خزانه‌دار، معاون توانبخشی و حراست جمعیت در استان می باشد.

بازپرداخت این وام به چه صورت است؟

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات میتوانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان ها مراجعه کرده و نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام نمایند.
سلیمی در خصوص بازپرداخت این تسهیلات گفت: کارمزد این وام ۴ درصد و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک مهر ایران برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند با ارائه مدارکی مانند صورتحساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و ارائه مدارک شناسایی معتبر نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا