اطلاعیه ها

آخرین خبرها از وضعیت متروپل

ساختمان ۱۰ طبقه متروپل که در روز دوم خرداد ماه در آبادان فروریخت تاکنون 16 فوتی و ۳۲ مصدوم به جا گذاشته است. احمد وحیدی وزیر کشور در سخنان خود گفت نگرانی ما برای ریزش مجدد باقیمانده سازه متروپل میباشد و از مردم خواهش کرد که در محدوده ای که اعلام خطر شده است حاضر نشوند. در ادامه میتوانید خبر کامل ریزش ساختمان متروپل آبادان را بخوانید:

جزییات حادثه متروپل

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، سخنگوی اورژانس کشور از استقرار ۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون 16 فوتی و ۳۲ مصدوم به جای گذاشته است.

چهارشنبه ۴ خرداد

ساعت ۱۱ صبح

به نقل از ایلنا، وزیر کشور گفت: در حال حاضر با خطر جدی ریزش مجدد باقی‌مانده سازه متروپل مواجه هستیم و در صورت حضور مردم در محل حادثه این ریزش می‌تواند منجر به فاجعه شود.

احمد وحیدی امروز چهارشنبه ۴ خردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مردم آبادان و خانواده درگذشتگان حادثه متروپل آبادان، اظهار کرد: در حال حاضر با خطر جدی ریزش مجدد باقی‌مانده سازه متروپل مواجه هستیم و در صورت حضور مردم در محل حادثه این ریزش می‌تواند منجر به فاجعه شود.

وی عنوان کرد: به‌طورجدی خواهشمندم مردم عزیز در محدوده‌ای که اعلام خطر شده حاضر نشوند.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: احتمال ریزش مجدد سازه با ریسک بالایی وجود دارد، مردم با خروج از این محل اجازه کار را به ماشین‌آلات و نیروها بدهند.

ساعت ۹ صبح

به نقل از تسنیم، اولین ویدیو منتشر شده از لحظه ریزش متروپل از نمای پشت ساختمان.

 

افزایش قربانیان حادثه متروپل به ۱۶ نفر

به نقل از تسنیم، با کشف یک پیکر دیگر در محل حادثه متروپل (ساعت ۵ صبح)  تعداد قربانیان به ١۶ نفر افزایش پیدا کرد.

اعلام عزای عمومی در آبادان و خرمشهر

به نقل از صداوسیما، در پی حادثه اندوه بار ریزش ساختمان متروپل آبادان موسوی‌فرد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت جان باختگان حادثه به مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر اعلام کرد: امروز، چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ در آبادان و خرمشهر عزای عمومی خواهد بود.

وی روز گذشته در پیامی رخداد غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد را به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

موسوی فرد در این پیام، پی‌گیری سریع و بدون ملاحظه عوامل و موجبان حادثه را از سوی مسئولان ذی ربط ضروری خواند و تاکید کرد: شناسایی موارد مشابه چه در استان و چه در سایر نقاط کشور برای پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ مطالبه عمومی است که امید است به تسویف و فراموشی سپرده نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا