اخبار بورساخبار عرضه اولیه

عرضه اولیه فرود در راه فرابورس

تعداد ۱۳۵ میلیون سهم شرکت فولاد شاهرود با نماد فرود در روز سه شنبه چهاردهم تیرماه در فرابورس عرضه می گردد. قیمت مبنای این سهام ۳۲۰ تومان تخمین زده شده است که به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش  حراج در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می گردد. در ادامه میتوانید خبر کامل جزئیات عرضه اولیه فرود را بخوانید:

جزییات عرضه اولیه فرود

به گزارش بورس فردا مدیرعامل فولاد شاهرود در مورد این شرکت گفت این مجموعه در سال ۱۳۸۰ با سهامداری ۱۰ شرکت فرعی تاسیس گردید. افزایش سرمایه شرکت از یک میلیارد ریال شروع و به تدریج افزایش یافت. سید محمد میرحسینی در مورد سهامداران عمده این شرکت گفت آهن فولاد غدیر ایرانیان با ۵۳.۶ درصد سهام و چادرملو با ۳۴.۶ درصد سهام از جمله سهامداران عمده این شرکت می باشند.

در روز سه شنبه چهاردهم تیرماه شرکت فولاد شاهرود، ۱۳۵ میلیون سهم که معادل ۵ درصد از سهام این شرکت می باشد را با نماد فرود در فرابورس ایران عرضه می کند. قیمت مبنا برای این سهام ۳۲۰۰ ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه شش میلیون و هفتصد و پنجاه هزار به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش حراج در فرابورس عرضه می گردد.

از جمله نکات مهم در مورد عرضه سهام فرود این میباشد که سهام این شرکت با قیمت پایه هر سهم ۳۲۰ تومان توسط صندوق ها کشف قیمت خواهد شد.

در مرحله اول عرضه این سهام به واجدین شرایط به روش حراج عرضه می گردد و در مرحله دوم شرکت پذیره نویسی برای افزایش سرمایه به روش سلب حق تقدم با قیمت کشف شده صندوق ها خواهد بود.  می توان گفت در این مرحله عموم مردم می‌توانند در این پذیره‌نویسی شرکت کنند.

عرضه اولیه فرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا