اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 10 مرداد 1400

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل 8 هزار و 846 واحد و شاخص هم وزن 1 هزار و 169 واحد رشد کرد و  چهار نماد “ميدكو”، “فارس”، “پارس”، “وغدير” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. در ادامه این مطلب خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 10 مرداد 1400  را مشاهده می نمایید.

مطالب پیشنهادی: پیش بینی بازار بورس فردا 11 مرداد 1400

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز یکشنبه 10 مرداد 1400

گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سرمایه با روند مثبت و متعادل خود به پایان رسید. نماگر بورس امروز با هشت هزار واحد مثبت به کار خود پایان داد و در نهایت در کانال یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم امروز هم‌سو با روند کلی بازار با هزار واحد مثبت در محدوده ۴۰۲ هزار واحد قرار گرفت. در پایان بازار امروز ۱۰۷ نماد در صف فروش به ارزش ۹ میلیارد تومان و ۹۸ نماد در صف خرید به ارزش هفت میلیارد قرار داشتند.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

امروز نمادهای میدکو، فارس و پارس بیشترین تاثیر مثبت را دبر شاخص کل گذاشتند. بیشترین اثرگذاری را هم پتروشیمی‌ها بر تحرکات مثبت بازار داشتند.

بیشترین تراکنش‌ها هم در پایان بازار برای سپید، فملی و برکت ثبت شد. برترین گروه‌های صنعتی امروز شیمیایی، فلزات اساسی و خودرویی‌ها هستند.

۵۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت از افراد حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد. همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید.

حجم معاملات در بازار امروز به شش هزار میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات هم به پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان رسید.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا