اخبار بورسنماد ها

شرکت فولاد یزد 35 درصد سهام شرکت آریا پالایش ارگ را خرید

شرکت فرابورسی خدمات فنی فولاد یزد با نماد بورسی «خفولا» طی گزارشی اعلام کرد اقدام به خرید سهام یک شرکت پالایشی کرده است. خفولا 7 هزار از 20 هزار سهم شرکت آریا پالایش ارگ را خریداری کرده که ارزش این سهام بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان می باشد.

شرکت فولاد یزد سهامی به ارزش 9 هزار میلیارد تومان خرید

به گزارش بورس فردا و به نقل ازپایگاه خبری بورس پرس، شرکت خدمات فنی فولاد یزد که در بازار پايه زرد فرابورس حضور دارد 35 درصد سهام شرکت غیر بورسی را با 9 هزار میلیارد تومان خریداری کرد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، “خفولا” اعلام کرد: این شرکت اقدام به خرید 7 هزار از 20 هزار سهم شرکت آریا پالایش ارگ (سهامی خاص) با موضوع فعالیت خرید و فروش توزیع، تولید بسته بندی واردات و صادرات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، تولید انواع روغن، تولید بنزین و گازوئیل، ساخت پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی، فعالیت های تجاری مجاز در صنایع نفت و گازو پتروشیمی و انجام پروژه های عمرانی در زمینه خطوط انتقال نفت و گاز و تهیه و تولید انواع مواد و محصولات نفتی و گازی، اخذ و اعطای نمایندگی شرکت های معتبر داخلی و خارجی اخذ وام و تسهیلات بانکی بصورت ارزی و ریالی از کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی، گشایش اعتبارات و ال سی برای شرکت نزد بانک ها و … کرده است.

قیمت خریداری هر سهم این شرکت غیر بورسی 1.29 میلیون تومان و جمع کل مبلغ معامله 9 هزار میلیارد تومان بوده است.

همچنین بخوانید: چند ویژگی یک سهم خوب که برای معاملات سودآور باید مد نظر قرار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا