اخبار بورسنماد ها

افزایش سرمایه 4 شرکت بورسی در 9 بهمن 1400

4 شرکت بورسی در 9 بهمن 1400 در اطلاعیه ای بر روی وب سایت کدال از افزایش سرمایه خود خبر دادند. شپنا، پارس، وپخش و فباهنر شرکت های مذکور هستند.

افزایش سرمایه 4 شرکت بورسی در 9 بهمن 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، پیش از شروع معاملات بازار سهام در هفته دوم بهمن ماه، چند نماد بورسی اطلاعیه‌هایی را در مورد افزایش سرمایه در کدال منتشر کردند.

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده، هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۶درصدی داده است. در صورت اعمال این افزایش، سرمایه شپنا از حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان به ۱۹ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

شرکت دیگری که اطلاعیه افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرده، پتروشیمی پارس است. این شرکت قرار است سرمایه خود را از ۶۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان افزایش دهد. هدف از این افزایش سرمایه ۷۹۴۰ درصدی پارس، تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت بوده است.

روز گذشته همچنین شرکت صنایع مس باهنر هم آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرد. بر اساس این آگهی فباهنر سرمایه خود را از مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان به ۲۶۲ میلیارد تومان افزایش می‌دهد.

چهارمین شرکتی که در آخر هفته، افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرد. شرکت هلدینگ دارویی داروپخش بود. بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده وپخش که در ۲۰ تیر انجام شد، این شرکت سرمایه خود را با بیش از ۳۲۰ درصد افزایش به ۳۵۵ میلیارد تومان افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا