اخبار بورس

چه کسی باید پاسخگو وضعیت فعلی بازار سرمایه باشد؟

آقای بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فعلی بازار سرمایه گفت : آقای روحانی که مردم را به سرمایه گذاری در بازار بورس دعوت نموده و گفت که بورس امن ترین بازار برای سرمایه گذاری است اینک باید پاسخگو وضعیت فعلی بازار بورس باشد.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

پیش بینی بازار بورس فردا 25 آبان ماه 99

5 سیگنال مثبت برای سرمایه گذاری جدید در بازار بورس

رئیس جمهور باید پاسخگو وضعیت فعلی بازار سرمایه باشد

به گزارش بورس فردا و به نقل از خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: متاسفانه دولت علاوه بر اقتصاد، اعتماد عمومی را هم هدف قرار داد و نمی شود به هر طریقی مردم را به بازار را بورس کشاند و سپس پشت آنها را خالی کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما هر روز مردم را به حضور در بورس دعوت می کردید و در شرایط فعلی و به حکم قانون باید پاسخگوی وضعیت فعلی بازار سرمایه باشید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه اقشار ضعیف جامعه زیر فشار اقتصادی دست و پا می زنند و تورم از ۴۰ درصد هم عبور کرده است و بسیاری از اقشار ضعیف جامعه برای همیشه از خیر خانه دار شدن گذشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آقای رئیس جمهور! یک سال از افزایش سه برابری قیمت بنزین گذشت  در حالی که گفتید گرانی بنزین به نفع مردم است و درآمد حاصل از آن بین اقشار کم درآمد جامعه توزیع خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد و بهتر است به وضعیت اقتصادی مردم نگاه کنید.

بدری با اشاره به درگیری های آذربایجان و ارمنستان، گفت: در روزهای اخیر شاهد اتمام درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ هستیم و امیدواریم این تحولات با درایت طرفین به ایجاد صلح پایدار و امنیت منطقه کمک کند و لازم است از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این باره تشکر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا