اخبار بورس

بررسی یک ماه منتهی به اسفند واتی

خرید و فروش سهام شرکتهای بورسی با گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸

به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دست به انتشار ، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده زد.

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با انتشار عملکرد یک ماهه تا اخر اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۱ هزار و ۲۲۷ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۳۹ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال رسید.

ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز با کاهش یک هزار و ۳۴۶ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال معادل ۳۹ هزار و ۸۸۱ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال محاسبه شد.

واتی” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۲ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال به مبلغ ۵۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۴ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در این یک ماه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۷۱ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا