اخبار بورس

قیمت هر سهم “افق” به ۱۰ هزارتومان رسید. 

نماد معاملاتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بعد از مشخص شدن تعداد فروشگاههای حاضر در کشور با رشد ۱۰ درصدی روز گذشته ۶ فروردین همراه شد و بدین ترتیب قیمت هر سهم “افق” به ۱۰ هزارتومان رسید.

به گزارش بورس فردا  با رشد ۱۰٫۲ درصدی  شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در جریان معاملات امروز  قیمت هر سهم به ۱۰ هزار تومان رسید  و صف خرید شد در خصوص توسعه شعب و برآورد تعداد افزایش فروشگاه ها در سال جاری توضیح داد.

براین اساس،”افق” اعلام کرد: تعداد فروشگاه ها طبق گزارش حسابرسی شده شهریور ماه ۹۸ و متعاقبا گزارش تفسیری آن دوره ۱۶۸۹ فروشگاه گزارش شده بود. بهبود چشم گیر روند توسعه فروشگاهی در نیمه دوم سال ۹۸ بخصوص در اسفند ماه باعث شد تا این تعداد در تاریخ انتشار اطلاعیه از مرز ۲۰۰۰ فروشگاه عبور کند.

باید توجه داشت که در کنار صنعت خرده فروشی یکی از مولفه های اصلی افزایش فروش و سود، تعداد نقاط فروش  نیز مهم است لذا این مهم علاوه بر تاثیر بر روند فروش و سودآوری سال ۹۸ ، اطلاعات با اهمیتی در خصوص روند فروش برای سال های آتی در اختیار سرمایه گذاران می گذارد.  زمانی میتوان از علائم افزایش ظرفیت فروش صحبت کرد که این رشد مازاد نسبت به برآوردهای قبل بیانگر رشدی ۲۵ درصدی در یکی از اصلی ترین محرک فروش بوده باشد . بر آورد اولیه شرکت این است که در سال ۹۹ تعداد ۵۰۰ فروشگاه افتتاح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا