اخبار بورس

قرمز پوشی بورس در اولین روز هفته

حدود یک ماه می باشد که بازار سرمایه دوباره حالت نوسان به خود گرفته است و به دلیل اینکه از سمت بدنه حاکمیت حمایت خاصی از این بازار صورت نمیگیرد مشوقی برای سرمایه‌گذاری در این بازار از سمت سهامداران وجود ندارد. در حال حاضر در اولین روز کاری هفته شاهد کاهش نسبتاً شدید شاخص کل بورس بوده ایم به گونه ای که می توان گفت بیش از یک هزار و ۲۱۲ واحد عقب‌نشینی کرد. در ادامه خبر کامل فشار فروش در بازار سرمایه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

قرمز پوشی امروز بورس

به گزارش بورس فردا امروز شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی به یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحدی رسید و با کاهش یک میلیون و ۲۱۲ واحدی همراه شد.
علاوه بر آن امروز روز شنبه یازدهم تیرماه سهم هایی مانند زاگرس، فغدیر و آریا بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشته است.
به طور کلی برای امروز بازار منفی پیش بینی می شود و به دلیل نتیجه مذاکرات ایران و غرب در قطر می‌توان شاهد ایجاد فشار فروش در گروه های بانکی و خودرویی شد.

 

وضعیت بورس

رقیب جدید برای بورس

با توجه به اینکه روز چهارشنبه هفته گذشته حدود ۴۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از سمت حقیقی ها از بازار سرمایه خارج گردید نشان می دهد که وضعیت بورس ایران سهامداران را خسته کرده است و به دلیل اینکه فعلاً چشم انداز بازارسهام چندان جذاب به نظر نمی رسد سهامداران حقیقی ترجیح می دهند پول خود را به سمت کسب درآمد ثابت ببرند. به گونه ای که معاملات روزهای گذشته این را نشان می‌دهد که خر‌‌وج نقدینگی از سمت حقیقی ها و ورود به صندوق های درآمد ثابت و اوراق رو به افزایش میباشد. از طرف دیگر برابر بودن ارزش معاملات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته خبر از بی رمق شدن بازار سهام و ورود به یک دوره رکود دیگر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا