فراتر از خبر

مجریان ویژه برنامه های نوروز 1401 اعلام شدند

به گزارش بورس فردا، زمان تحویل سال  1401( یک هزار چهارصد و یک هجری شمسی) و آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران برابر است با: ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجری شمسی مطابق ۰۸ شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۲ میلادی.

حال از قدیم الایام کلیه شبکه های تلویزیونی ویژه برنامه های جذاب با مجریان و مهمانانی جذاب تر از جمله بازیگران، خواننده ها، هنرمندان و چهره های شناخته شده دیگر، تدارک می بینند تا ساعات پایانی سال و لحظه تحویل سال زیباتر و به یادماندنی تر باشد.

امسال نیز به رسم هر ساله برای شبکه های تلویزیونی مجریانی انتخاب و اعلام شدند. در ادامه این خبر با مجریان سال 1401 برنامه های لحظه تحویل سال آشنا شوید.

مجریان شبکه ها در سال نو سال 1401

♦️شبکه یک| علی ضیا

دو هفته پیش علی ضیا پس از مدت ها در تلویزیون دیده شد. او مهمان برنامه خندوانه بود و همان جا از بازگشت خود به آنتن خبر داد و گفت از ۲۲ اسفند تا زمان تحویل سال ۱۴۰۱ با ویژه برنامه فرمول یک این برنامه را اجرا خواهد کرد. چند روز پیش هم خبری تازه درباره این برنامه منتشر شد که حاوی معرفی هیات انتخاب فرمول یک اســت که تصمیم دارند چهره مردمی سال را معرفی کنند. محمود انوشه، بهروز شعیبی، محمد دادکان، گلاره ناظمی، رضا پورحسین، شهره پیرانی، محمدرضا شفیعی، گلاره عباسی و علیرضا قزوه چهره سال را انتخاب خواهند کرد.

♦️شبکه دو| داریوش فرضیایی و مژده لواسانی

داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ ویژه برنامه شبکه دو را اجرا خواهد کرد. این خبری اســت که هفت صبح به آن دست یافته. فرضیایی نوروز ۹۶ چنین تجربهای از سرگذراند ؛ هر چند او در قالب برنامه کودکانه موفق تر است اما در اجرای ویژه برنامه سال تحویل نیز توانست گلیم خود را به خوبی از آب بیرون بکشد. البته پژمان بازغی هم کنار او بود و همین به رونق بیشتر برنامه کمک کرد. حالا هم به نظر میرســد شــبکه دو مجری دیگری کنار فرضیایی قرار دهد. بر اســاس شواهد، شانس مژده لواسانی برای انتخاب به عنوان دیگر مجری ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو بالاست.

♦️شبکه سه| احسان علیخانی

چند روز پیش قائممقام شبکه ســه از پخش عصر جدید در آستانه سال نو خبر داد. با این حال خبرهایی به گوش می رسد که همین برنامه، در لحظه سال نو هم روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. چنین اتفاقی با توجه به تجربه سال های پیش محتمل اســت. خاصه آنکه علیخانی از جمله مجریان موفق سال های اخیر محسوب می شود و شبکه سه به راحتی از کنارش نمی گذرد. در این مدت نام باربد بابایی (مجری زوجی نو) و رضا رشیدپور (مجری سیم آخر) هم شنیده می شد که باحضور علیخانی شانس آن ها کمرنگ شده است.

♦️شبکه چهار| احتمالا فرزاد حسنی

مدیریت جدید تلویزیون بارها از فراهم کردن زمینه بازگشت همه چهره ها خبر داده است. پیرو همین، صدای فرزاد حسنی پس از سالها در رادیو شنیده شد. حالا پیشنهاد هفت صبح این اســت که این مجری ویژه برنامه شبکه چهار را اجرا کند.

♦️شبکه پنج |مصطفی امامی

در ســالهای اخیر، شــبکه پنــج تصمیم گرفت ویژه برنامه های نوروز خود را به خوانندگان مطرحی چون محمد علیزاده و رضا صادقی بسپارد. بر اساس شنیده ها این شبکه در نوروز ۱۴۰۱ تغییر رویه خواهـد داد و مصطفی امامی ویژه برنامه سال نو را اجرا می کند./هفت صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا