اخبار بورس

آغاز عملیات بازارگردانی 6 شرکت فرابورسی در 22 و 23 آذر ماه

در بازار امروز 22 آذر ماه اعلام شد که 6 شرکت فرابورسی مشمول آغاز عملیات بازارگردانی برای نمادهای خود شده اند. بازارگردانی برای این 6 نماد در فرابورس در امروز و فردا 22 و 23 آذر ماه آغاز خواهد شد. عملیات بازارگردانی برای سهام این شرکت ها با دامنه مظنه 2 درصد و 3 درصد آغاز می شود.

آغاز عملیات بازارگردانی 6 شرکت فرابورسی

هاجر میرخوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه سهام نیکی مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت آلومتک در نماد “فالوم” مندرج در تابلو زرد بازارهای فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از شنبه ۲۲ آذر آغاز می‌شود.

آلومتک
آلومتک

 

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه توکا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت فولاد افزا سپاهان در نماد “فافزا” مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از شنبه ۲۲ آذر آغاز می‌شود.

فافزا
فافزا

همچنین محمد صادق غزنوی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گروه دی مبنی بر بازارگردانی نمادهای “زماهان، زشریف” قابل معامله در بازار اول فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی این نماد ها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از شنبه ۲۲ آذر آغاز می‌شود.

زشریف
زشریف

بیشتر بخوانید: انتقال 23 میلیون سهم «فاذر» برای آغاز عملیات بازارگردانی

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی مبنی بر بازرگانی سهام گروه توسعه هنر ایران در نماد “وهنر” مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از یکشنبه ۲۳ آذر آغاز می‌شود.

وهنر
وهنر

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان در نماد “ولتجار” مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت از روش مبتنی بر حراج یکشنبه ۲۳ آذر آغاز می‌شود.

ولتجار
ولتجار

همچنین بخوانید: پیش بینی بازار بورس روز شنبه 22 آذر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا