اخبار بورس

چرا شاخص بورس امروز 9 آذر رشد خوبی داشت؟

امروز 9 آذر ماه 99 در مرحله پیش گشایش تقاضای زیادی مشاهده نمی شود اما در دقایق اولیه معاملاتی شاخص از رشد چشمگیری داشت و حدود 2 درصد معادل با 28 هزار واحد رشد کرد. دلیل رشد بازار بورس امروز 9 آذر چه بود؟

صندوق پالایش یکم چه زمانی باز می شود؟

دلیل رشد بازار بورس امروز 9 آذر چه بود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل کانال یک میلیون و 400 هزار واحد را پس گرفت، اما آیا این روند پایدار است؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل افزایش تقاضا در بورس امروز گفت: به سه دلیل تقاضا در بازار سهام افزایش یافته که اولی رکود بازارهای موازی دومی، عبور از محدوده روانی یک میلیون و 400 هزار واحد و سومی محدودیت‌های کرونایی است. با اعمال محدودیت به دلیل آنلاین بودن معاملات بازار سهام پول حقیقی وارد بازار سرمایه شده است اما دلیل افزایش تقاضای امروز همان عبور از محدوده روانی یک میلیون و 400 هزار واحد بود.

این کارشناس در رابطه با پایدار بودن روند صعودی بیان کرد: قطعا بعد از هر رشد یک اصلاح در پیش است اما به نظر می‌رسد فعلا روند صعودی بازار سهام ادامه داشته باشد و در رابطه با پایدار بودن رشد شاخص کل باید فعلا به معاملات توجه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا