اخبار بورس

آیا با تصویب دو هفته تعطیلی تهران، بورس هم تعطیل می شود؟

آقای رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با محدودیت و تعطیلی دو هفته ای تهران گفت بانک ها جز مشاغل گروه اول محسوب شده و تعطیل نخواهند شد از این معاملات بازار بورس نیز طبق روال عادی انجام خواهد شد. در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات کافی در رابطه با محدودیت و نیمه تعطیل شدن تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا را بخوانید.

مشاهده آخرین اخبار بورسی: چگونه می توانید در بورس کالا خودرو بخریم؟

آیا بورس دو هفته تعطیل می شود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا رییسی بعد از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اعلام اینکه از شنبه آینده برای دو هفته حداقل ۲۵ مرکز استان و همه کلان شهرها مشمول محدودیت‌های شدید هستند، گفت : از اول آذر به جز شغل های سطح یک مانند مراکز تهیه مایحتاج ، فروشگاه های زنجیره ای،  بیمارستان، مطب، داروخانه، همه مشاغل تعطیل هستند و ادارات تا حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.

وی ادامه داد: بانک ها هم در سطح یک مشاغل بوده و طی دو هفته تعطیل نخواهند بود.

براساس این گزارش با اوصاف ، بورس ایران هم با توجه به ادامه فعالیت بانک ها ، بدون تعطیل خواهد بود و فعالان بازارسرمایه می توانند با استفاده معاملات آنلاین همچنان اقدام به انجام داد و ستد کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود:‌ تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مناطق قرمز منع خواهد شد. ترددها نیز در سطح هشدار سه و دو و برای مناطق قرمز و نارنجی بوده و پلاک های بومی حق ورود به سایر شهرها را ندارند.

رئیسی توضیح داد: مثلا خودرو پلاک تهران نمی تواند وارد اصفهان شود . در غیراین صورت با جریهم سنگینی روبرو می شود. پلاک های غیربومی هم حق ورود به شهر قرمز را ندارند. همه دوربین ها هم نصب شده و اکثر جرایم توسط دوربین ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مدارس و دانشگاه ها در سطح هشدار سه، دو و یک هم غیرحضوری خواهند بود. جلسات اداری منطقه قرمز و حتی جلسه هیات دولت نیز حداکثر با ۱۵ نفر برگزار شده و بقیه بصورت مجازی حضور داشته باشند. حداکثر حضور افراد در جلسه شهرهای نارنجی و زرد ۲۰  و ۳۰ نفر است.

رئیسی با اشاره به  اینکه وزارت کشور درباره زمان و نحوه فعالیت مترو ، اتوبوس ، تاکسی و وسایل حمل و نقل برون شهری ، تصمیم گیری و نتیجه را اعلام می کند ، افزود: مبتلایان به کرونا  از جمله بیش از 940 نفر راننده تپسی و اسنپ هم برای دو هفته باید در قرنطینه بمانند و این گروه به سامانه وصل هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا