اخبار بورس

پیش بینی وضعیت بورس فردا 20 آبان ماه 99

در این مطلب قصد داری به پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۹ بپردازیم. با افت اخیر شاخص دیگر وقت آن رسید‌ که متولیان این بازار دست بکار شوند و تا حمایتی صورت نگیرد، اعتماد به بازار باز نمی گردد. شاخص کل بازار بورس امروز با ۲/۰۵ درصد کاهش برابر با ۲۵۳۷۲ واحد ریزش به ۱ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۵۱ واحد رسید. البته میزان تقاضا در دقایق پایانی ساعات معاملاتی در برخی گروه ها بخصوص خودرویی افزایش یافت امیدواریم تاثیر خوبی بر روند معاملات فردا بگذارد.

مشاهده اخبار روز

دلیل اصلی افت شاخص بورس فقط هیجان سهامدار است؟
لغو محدودیت نوسانگیری روزانه از فردا

بازار بورس فردا ۲۰ آبان ماه ۹۹ چه می شود؟

همانطور که در پیش بینی دیروز گفته شد ریزش بازار بورس در این روز ها اصلا منطقی به نظر نمی رسد و فقط مسئولیت بخشی از آن با سهامدارن هیجانی است اما بیشتر متولیان بازار سرمایه هستند که با عدم حمایت به بی اعتمادی سهامدار دامن می زنند و با ایجاد قوانینی همچون محدودیت نوسانگیری روزانه و لغو آن و با کم و زیاد کردن زمان پیش گشایش ایجاد رونق به بازار بورس را دارند! و با پیام هاییی نظیر ” همانطور که سود شما متعلق به دیگران نیست، مسئول ضرر شما نیز خودتان می باشید” تحت عنوان پیام آموزش بورسی قصد آموزش تازه واردان را دارند!!

آقای قالیباف ریاست محترم سازمان بورس، اکنون که شاخص به مرز ۱ میلیون و ۱۰۰ واحدی رسیده زمان آموزش نیست وقت حمایت است تا وضع از این بدتر نشد اعتماد را به بازار بازگردانید این افت شاخص بورس در هیچ روش تحلیلی منطقی نیست!
وضعیت بازار بورس فردا ۲۰ آبان ماه ۹۹ نیز در گرو حمایت و کنترل هیجان سهامدارن است و بس!!

یک دیدگاه

  1. تو رو خدا جون عزیزانتون فقط امروز را حداقل صف فروش نرید ببینیم چی میشه آیا شیطنت حقوقی یا حکومت داره دستکاری میکنه بنده یه سهام دار خرد هستم با 60درصد ضرر یه کارگر ساده ای که صد میلیون از فامیلا گرفتم گذاشتم بورس به امید اینکه بتونم سرمایه جمع کنم خجالت زده زن وبچه نشم هفت میلیون سود پول دادم هیچ الان در حال حاضر بیکارم هیچ دیگه بخدا کم آوردم جوانی 36ساله که دیگه هیچ امیدی به زندگی نداره کاش به حرف رئیس جمهور گوش نداده بودم با طناب ایشون چند میلیون خانواده عملاً کل زندگی خودشونو از دست دادن هر روز هم گفت حمایت میکنه الان کجاس آقا، خدایا خودتو بزرگیت نزار خجالت زده زن وبچه م بشم چون بارها بهم گفتن نکن همچنین حماقتی رو ما هم گفتیم اخه وقتی خود رئیس جمهوری میگه همه چیز رو به بورس بسپارید حتما خوبه هی 😭😭😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا