اخبار بورس

بانک ها و حقوقی می دانستند که بورس چه می شود!

به گفته نماینده مردم نیشابور، احسان اردکانی بانک ها و حقوقی ها از آینده بازار سرمایه با خبر بودند و به صورت هماهنگ و ناگهانی با فروش سهام در اوج قیمت حبابی از بازار سرمایه بیرون رفتند!

بسیاری از فعالان بازار سرمایه نیز با این نماینده مجلس هم عقیده هستند اما اگر حقیقی ها از ترس ریزش و انتخابات ریاست جمهوری اقدام به فروش نمی کردند، شاخص باز هم به این میزان ریزش می کرد؟

مشاهده آخرین اخبار بورسی: 

پیش بینی بازار بورس تا آخر سال 99

عرضه 255 هزار تن فولاد در بورس کلا

بانک ها و حقوقی ها از آینده بازار سرمایه با خبر بودند!

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، احسان ارکانی درباره سرنوشت منابع حاصل از خرید سهام توسط مردم به تسنیم گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری با دعوت رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مردم برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه، 32 هزار میلیارد تومان فروش سهام یعنی 28 هزار میلیارد تومان مازاد درآمد مصوب دولت و شرکتهای دولتی محقق شد.

وی افزود: وقتی بازار سرمایه با استقبال مردم و عرضه سهام شرکت های سودآور دولتی مواجه شود، حتی بیشتر از پیش‌بینی‌ها جلو می‌رود اما وقتی دولت، شرکت های وابسته به آن و بانک ها T ناگهان دست به فروش سهام زدند و از بازار خارج شدند و بورس با سقوط وحشتناکی روبرو شد و سرمایه مردم عادی در بورس به تاراج رفت.

این نماینده مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد سهامداران حقوقی وابسته به دولت و بانک ها ، دارای رانت اطلاعاتی از سرنوشت آینده بورس بودند که به صورت هماهنگ و ناگهانی با فروش سهام در اوج قیمت حبابی از بازار سرمایه بیرون رفتند و در واقع جیب سهامداران حقیقی یعنی مردم را در بورس خالی کردند!

وی افزود: این 28 هزار میلیارد تومان مازاد درآمد دولت از فروش سهام، پولی بود که از زندگی و جیب مردم به جیب دولت رفته است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا