اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس فردا 19 آبان ماه 99

امروز یکشنبه 18  آبان ماه 99 نیز بازار با فشار عرضه بازگشایی شد و شاخص کل در دقایق اولیه 10 هزار واحد افت کرد. در واقع مشکل اصلی این روزهای بازار بورس چیست و افت قیمت دلار و طلا چه تاثیری بر بازار سرمایه خواهد داشت و بازار بورس فردا 19 آبان ماه 99 چه وضعیتی دارد؟

شاخص کل بازار بورس، امروز با افت 22402 واحدی به 1 میلیون 240 هزار و 285 واحد رسیده و با کاهش 1.77 درصدی به کار خود پایان داد.

بازار بورس فردا 19 آبان ماه 99 چه وضعیت خواهد داشت؟

بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که شاخص نه تنها ریزش ناشی از روی کار آمدن جو بایدن را پیش خورد کرده بلکه با 900 هزار واحد ریزش، تاثیرات احتمالی انتخابات 1400 ایران را نیز در خود کنجاده است و دیگر از تحلیل ها خارج شده و هیچ دلیل متطقی برای کاهش بیش از این وجود ندارد زیرا قیمت سکه به مرز کانال 10 میلیون تومان نزدیک و قیمت دلار نیز به مرز 22 هزار تومان رسیده است و اکنون این بازار سرمایه است که پس از اصلاح طولانی و کفسازی قیمت ها آماده آغاز روند صعودی می باشد. که این نظریه کاملا منطقی  است !!

این دسته از کارشناسان معتقدند، رشد دلار بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار نداده است که اکنون بخواهد با کاهش قیمت دلار بازار افت کند!! آنها می گویند که رشد بازار بورس در سال 99 چیزی بود که به بازار بدهکار بودیم این بازار سرمایه سالها بود که در حاشیه قرار داشت و رشد چندانی نداشت و دولت این رشد را به بازار بورس بدهکار بود و اکنون این هیجان است که جو بازار را مختل کرده و سهامداران باید صبور باشند و دارایی خود را حفظ کنند.

همانطور که اشاره شد آینده بازار دیگر با روش های تحلیل قابل پیش بینی نیست تا زمانیکه بازار به آرامش بازگردد. اما اکنون که خبر ریاست جمهوری بایدن قطعی شد انتطار می رود که فردا دوشنبه 19 آبان ماه 99 شرایط بازار بهتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا