اخبار بورس

بازار بورس چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۹ چگونه خواهد بود؟

بازار سرمایه امروز ۱۲ آبان ۹۹ با فشار کم عرضه نسبت به دیروز آغاز به کرد و رفته رفته از فشار عرضه کاسته شد و تقاضا در برخی نمادهای گروه خودرویی و بانکی افزایش یافت. وضعیت بازار بپرس در روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۹ چگونه خواهد بود؟

شاخص کل با ۱/۲ درصد افت معادل با ۱۵۳۲۶ واحد کاهش به ۱ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۵۳۷ واحد رسید.

پیش بینی بازار بورس ۱۴ آبان ۹۹

همانطور که می دانید نوسانات بازار بورس چند هفته ای است که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شدت گرفته است و سهامدارنی که نسبت به ارزش سهام خود آگاهی ندارند بسیار هیجانی عمل می کنند و بصورت توده ای و یا با استراتژی گله ای و به تقلید از صف های فروش در صف قرار می گیرند با اینکه بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه می گویند که در چنین شرایطی بهترین استراتژی، سهامداری است و با انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا نیز بازار بورس ما بیشتر از این ریزش نخواهد داشت، اما باز برخی صف نشین هستند حتی با ضرر!!

و افرادی که استراتژی سهامداری را پیش گرفتند و این همه نوسان و هیجان را درک نمی کنند و می خواهند بدانند که وضعیت بازار بورس چهارشنبه ۱۴ آبان چه خواهد شد؟ روند صعودی بازار چه زمانی شروع می شود؟ وضعیت بازار بورس پس از انتخابات آمریکا چگونه خواهد شد؟

مهدی رضایتی کارشناس بازار سرمایه نظر خود را در رابطه با روند بازار پس از انتخابات چنین بیان کرد : اگر نتیجه انتخابات فردا مشخص شود روند بازار سهام بهبود پیدا می‌کند اما اگر نتیجه مشخص نباشد بازار در همین بلاتکلیفی باقی خواهد ماند.

اما برخی از کارشناسان معتقدند که بازار سرمایه همچنان پتانسیل رشد مجدد را دارد زیرا آنها بر این باورند که بسیاری از سهم ها اکنون با دلار ۱۴ هزار تومان معامله می شود و بسیار ارزان تر از چیزی است که باید باشند. بنده با مطالعه نظرات کارشناسان متعدد به این نتیجه رسیدم که تمامی آنها بر رشد و صعودی شدن این بازار البته در بلند مدت اتفاق نظر دارند و آینده این بازار را روشن می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا