اخبار بورس

افزایش سرمایه غچین چگونه خواهد بود؟

شرکت چین چین (غچین) طی انتشار اطلاعیه ای از موافقت هیئت مدیره شرکت با افزایش سرمایه ۲۷۱ درصدی از محل سود انباشته خبر داد.

براین اساس “غچین” اعلام داشت: هیات مدیره پس از بررسی صورتجلسه مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی و صورت های مالی حسابرسی شده، تصمیم به ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۶۵ میلیارد تومان کرده که تهیه گزارش توجیهی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین مقرر شد مدیرعامل جهت انعقاد قرارداد با موسسه حسابرسی ارکان سیستم جهت حسابرسی گزارش توجیهی افزایش سرمایه اقدام کند.

مجتمع کشت و صنعت چین چین که با نماد غچین در بازار دوم بورس در حال فعالیت می باشد اخیرا از موافقت هیئت مدیره با افزایش سرمایه به میزان 271 درصد خبر داد. افزایش سرمایه غچین از محل سود انباشته می باشد.

مجتمع کشت و صنعت چین چین در چه حوزه ای فعالیت می کند:

اگر از سهامداران غچین هستید بهتر است اطلاعاتی درباره شرکت کشت و صنعت چین چین داشته باشید. شرکت کشت و صنعت چین چین در حوزه تهیه و تولید انواع مواد غذایی کنسرو شده ، یخ زده و یا خشک، کشت انواع محصولات کشاورزی و احداث باغات میوه، ایجاد کارخانجات بسته بندی و صنایع وابسته، ایجاد سردخانه به منظور حفظ و نگهداری محصولات غذایی، واردات ماشین آلات و لوازم مورد نیاز کارخانه، مشارکت در سایر شرکتها و بطور کلی انجام کلیه عملیات تجاری و صنعتـی فعالت میکند.

افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب غچین:

غچین (مجتمع کشت و صنعت چین چین) در افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد که طرح تولید و فروش خیار شور را به طور آزمایشی شروع کرده است و هدف از انجام این کار ایجاد تنوع در سبد محصولات می باشد و در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح تولید انبوه این محصول در دستور کار قرار خواهد گرفت.

افزایش سرمایه غچین از محل سود انباشته است:

هیئت مدیره شرکت چین چین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود 280 ریالی به ازای هر سهم و منظور نمودن مابقی سود سال جاری به حساب سود انباشته، تصمیم به افزایش سرمایه از محل سود انباشته نموده است.

هیات مدیره پس از بررسی صورتجلسه مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی و صورت های مالی حسابرسی شده، تصمیم به ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۶۵ میلیارد تومان کرده که تهیه گزارش توجیهی در دستور کار قرار گرفت.

افزایش سرمایه غچین مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفته و بعد از تایید حسابرس و در صورت موافق سازمان بورس و بانک مرکزی به تصویب می رسد. در صورت تصویب افزایش سرمایه غچین، میزان افزایش سرمایه غچین 271 درصد از محل سود انباشته خواهد بود. افزایش سرمایه از محل سود انباشته یکی از انواع جذاب افزایش سرمایه می باشد و باعث می شود سودآوری شرکت با سرعت بیشتری انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا