اخبار بورساخبار عرضه اولیه

اخبار جدید در مورد زمان عرضه اولیه آریاساسول

به گزارش بورس فردا ،  در رابطه با بورسی شدن  آریاساسول از اواسط سال گذشته  وعده ای داده شد و قرار بود در روزهای پایاین سال ۱۳۹۸ سهام این شرکت در فرابورس عرضه شود منتها  به دلیل شیوع کرونا اعلام شد که  این اتفاق در اولین فرصت در سال ۱۳۹۹ رخ خواهد داد.

باتوجه به شنیده ها که از این  عرضه در روز آینده  خبر میدهد ، معاون بازار فرابورس اعلام کرد که آریاساسول احتمالا اواخر اردیبهشت وارد فرابورس می شود.

جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس،مهرماه سال گذشته  در اربطه با ورود  دو شرکت جدید  تا اخر سال را در بورس عرضه اولیه را اعلام کرد . “آریا ساسول”، “تند گویان” و “بوعلی سینا” سه شرکتی هستند که حداقل دو تا از آنها بورسی می‌شوند. در این راستا شاهد عرضه سهام تندگویان در فرابورس در روزهای پایانی سال گذشته بودیم  درحالیکه سهام آریا ساسول عرضه نشد و شیوع کرونا به عنوان  دلیل بر عدم عرضه این شرکت اعلام شد.

عرضه سهام آریاساسول در اواخر اردیبهشت

افسانه اروجی معاون بازار فرابورس، با بیان اینکه عرضه سهام آریا ساسول در فروردین ماه صورت نخواهد گرفت، اظهار کرد: پیگیر عرضه سهام آریا ساسول در فرابورس هستیم. این درحالی است  که قرار بود عرضه اولیه سهام آریا ساسول در فروردین ماه  ( هفته جاری ) صورت بگیرد، اما از آنجاکه فرآیند پذیرش، درج و عرضه سریع انجام می شود گاهی همه موارد مد نظر هیات پذیرش تکمیل نمی‌شود.

وی در ادامه خبراز عرضه سهام  آریا ساسول در فرابورس در اواخر اردیبهشت ماه  داد و  در پاسخ به این سوال که علت تاخیر عرضه چیست، گفت:  هیات پذیرش برای عرضه نکته ای را اعلام کرده است که تا زمان عرضه باید برطرف شود و پیگیر آن هستیم. بر این اساس در هفته جاری در فرابورس عرضه اولیه نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا