اخبار بورس

آیا اصلاح بورس پایان یافته و روند صعودی پیوسته خواهد بود؟

پس از اصلاح شدید سه ماه شاخص بورس، چند هفته ای است که بازار نسبتا وضعیت خوبی دارد بخصوص پس از انتشار خبر تولید واکسن کرونا! آیا اصلاح بورس پایان یافته و روند صعودی پیوسته خواهد بود؟

برخی از کارشناسان بر این باور بودند که رشد مجدد بازار سرمایه مقطعی بوده و پایدار نخواهد بود اما اکنون با توجه به ورود پول به بازار سرمایه و همچنین بالا رفتن حجم معاملات بازار سهام از دلایلی است که به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام پایدار است.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

دلیل رشد مجدد شاخص کل بازار بورس چیست؟

مبلغ مورد نیاز برای خرید “چخزر” و زمان عرضه آن

زمان عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا

آیا اصلاح بورس پایان یافته و روند صعودی پیوسته خواهد بود؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، با شروع روند صعودی بازار سهام بسیاری از کارشناسان معتقد بودند این روند صعودی پایدار نیست و احتمالا شاخص کل باید اصلاح داشته باشد اما با عبور شاخص کل از محدوده مقامتی یک میلیون و  400 هزار واحد آیا روند صعودی بازار سهام پایدار است؟

محمد خبر‌ی‌زاد، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ارزش معاملات بازار سهام گفت: تثبیت ارزش معاملات بالای 15 هزار میلیارد تومان و ورود پول به بازار سرمایه و همچنین بالا رفتن حجم معاملات بازار سهام از دلایلی است که به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام پایدار است.

این کارشناس با اشاره به پست اینستاگرامی رئیس بانک مرکزی گفت: با توجه به دستور رهبری مبنی بر تامین کسری بودجه با فروش اوراق دولتی و عدم چاپ پول برای تامین کسری بودجه به نظر می‌رسد بازار سهام برای تامین کسری بودجه مستلزم رشد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا