اخبار بورسنماد ها

توقف 11 نماد و رفع گره معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ایلام

در بازار امروز 17 آذر 99، سهام شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ایلام با نماد وسیلام مشمول رفع گره معاملاتی شد و همچنین امروز 11 نماد بورسی به مدت دو روز و یک ساعت با توقف رو به رو شدند. به علاوه با شروع معاملات بازار امروز، سهام شرکت رایان هم افزا با اعمال محدودیت حجمی معاملات می شود.

توقف 11 نماد و محدودیت حجمی برای یک شرکت بورسی

به گزارش بورس فردا و به نقل از بورس پرس:

امروز سهام شرکت بورسی سرمایه گذاری استان ایلام که در روزهای متوالی گذشته دارای صف فروش پایداری بود، مشمول دستورالعمل رفع گره شده و داد و ستد این سهم با دامنه نوسان 10 درصدی و بدون حجم مبنا انجام خواهد شد.

همچنین قبل از شروع معاملات ، نماد شرکت های سرمایه‌ گذاری‌ البرز به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام و الزام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش «تاپکیش» برای بررسی معاملات ، کیسون به دلیل اعلام رویدادی مهم برای دو روز ، پست بانک، صنایع‌شیمیایی‌سینا «شسینا»، البرزدارو «والبر»، بیمه ملت «وبملت»، صنعتی‌ آما «فاما» و عطرین نخ قم برای یک ساعت بسته شد.

علاوه بر این توقف نماد شیشه‌ و گاز و سرمایه گذاری استان لرستان به دلیل عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای 2 روز کاری ادامه می یابد و محدودیت حجمی حداکثر 200 هزار سهمی در هر سفارش رایان هم افزا، اعمال می شود.

همچنین بخوانید: پیش بینی بازار بورس فردا 17 آذر ماه 99 | بورس مثبت می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا