اخبار عرضه اولیه

زمان و نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه “غکورش”

در چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1400 شاهده انتشار سومین عرضه اولیه امسال خواهیم بود. شرکت صنعت غذایی کورش با نماد «غکورش» در روز چهارشنبه منشتر خواهد شد که پیش بینی می شود به هر کد بورسی ۵۰۰ سهم است که در بازه قیمتی ۲۸۵۰ تا ۲۹۹۵ تومانی تعلق خواهد گرفت که در مجموع نقدینگی برای عرضه اولیه غکورش 200 هزار تومان می باشد.

زمان و نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه “غکورش”

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه این هفته هم مشخص شد و شرکت صنعت غذایی کوروش با نماد «غکورش» روز چهارشنبه به بازار می‌آید. بر اساس این اطلاعیه تعداد ۲۴۰ میلیون سهم معادل ۸ درصد از سهام غکورش به عنوان ۵۴۶مین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر عرضه می‌شود.

زمان و نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه "غکورش"
زمان و نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه “غکورش”

از این ۲۴۰ میلیون سهم تعداد ۱۶۸ میلیون سهم حهت عرضه به عموم و بقیه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه می‌شود. حداکثر سهمیه هر کد بورسی ۵۰۰ سهم است که در بازه قیمتی ۲۸۵۰ تا ۲۹۹۵ تومانی قابل ثبت سفارش است. بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه حدود ۱٫۵ میلیون تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه گذشته احتمالا به هر کد بورسی حداکثر ۶۷ سهم تخصیص یابد که معادل ۲۰۰ هزار تومان نقدینگی می‌خواهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا