اخبار عرضه اولیه

(پتروشیمی بوعلی) خرداد ماه عرضه اولیه می شود

طبق آخرین خبار عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی تا پایان تابستان قطعی است و به احتمال زیاد در خرداد ماه عرضه خواهد شد. هنوز خبری در رابطه با مقدار نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی در دست نیست. به محض اطلاع از آخرین اخبار عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی آن را در بورس فردا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پتروشیمی بوعلی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است و طبق صحبت های رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس جواد گلی عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی در نیمه نخست امسال و تا پایان فصل تابستان قطعی است. او افزود منتظر عادی شدن شرایط کشور و کنترل ویروس کرونا هستیم تا زمان قطعی عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی را اطلاع رسانی کنیم. او تعیین زمان دقیق عرضه اولیه آریاساسول (که هلدینگ خلیج فارس سهامدار 50 درصدی آن است) را وظیفه مدیران دانست و گفت ما در این زمینه دخالتی نمی کنیم.

جواد گلی گفت برنامه عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی را در دستور کار خود قرار داده ایم تا به توسعه مالکیت عمومی از طریق بورس کمک کنیم.

پذیرش پتروشیمی بوعلی در بورس در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

جواد گلی در پاسخ به این سوال گفت: مراحل پذیرش عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی در حال تکمیل است و در مجموع، شرایط عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی آماده است.

عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی بلافاصله بعد از نرخ گذاری جدید اتان انجام می شود

پیش از این افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس زمان احتمالی عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی را ۳۱ اردیبهشت‌ماه و مشروط به نرخ‌گذاری جدید اتان، اعلام کرده بود اما با توجه به این‌که هنوز نرخ‌های جدید اعلام نشده است. جواد گلی در پاسخ  به این پرسش که نرخ اتان چه زمانی اعلام خواهد شد گفت تاکنون نرخ جدید اتان اعلام نشده و باید منتظر خبر مراجع مربوط باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا