اخبار عرضه اولیه

قطی شدن زمان عرضه اولیه پتروشیمی آریاساسول

 خبر مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در مورد عرضه اولیه پتروشیمی آریاساسول قطعی شده و چهارشنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

شرکت پلیمر آریا ساسول به عنوان سودآورترین شرکت پتروشیمی ایران با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون تن اتیلن و بیش از ۷۰۰ هزار تن پلی اتیلن، در آستانه عرضه اولیه است. این شرکت پلیمری به عنوان یکی  تولید کننده های  اتیلن و پلی اتیلن در ایران است که  قرار است هفته آینده وارد بازار سرمایه می‌شود. سال ۹۸ این شرکت به دلیل عدم ثبات قیمت جهانی نفت و به علت شیوع ویروس کرونا موفق به ورود به بازار سرمایه نشد.

اما با توجه به مثبت شدن شرایط این امکان فراهم شده تا پلیمر آریا ساسول بالاخره طلسم ورود به بازار سرمایه را بشکند و پنج درصد سهام این شرکت در هفته آینده عرضه خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول به نام  امیرحسین بحرینی در خصوص عرضه اولیه این شرکت در هفته آینده گفت: عرضه اولیه پتروشیمی آریاساسول قطعی شده و چهارشنبه هفته آینده عرضه خواهد شد.

هم چنی گفت که با توجه به بازگشت بسیار مثبت قیمت محصولات پلی اتیلنی در بازارهای جهانی و چشم انداز مثبت بازار پلی اتیلن، تصمیم عرضه اولیه قطعی است.

بحرینی گفت: ان شاء الله با هماهنگی شرکت فرابورس ایران روز چهارشنبه بعد از عید سعید فطر، عرضه اولیه ۵ درصد سهام این شرکت انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا