اخبار عرضه اولیه

عرضه اولیه سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران

مقدمه

اگر شما از دسته افرادی هستید ک در بازار بورس و اوراق بهادار تهران فعالیت می کنید و یا پیگیر اخبار عرضه اولیه هستید، لازم است که اطلاع داشته باشید که اوراق و سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران در مرحله عرضه اولیه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان عرضه اولیه سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران و جزئیات پذیره نویسی در این نماد ادامه این مقاله را مطالعه بفرمایید.

عرضه اولیه سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران

همانطور که گفته شد در این مقاله در خصوص عرضه اولیه سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران با شما صحبت خواهیم کرد. همچنین زمان عرضه اولیه سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران نیز در ادامه آورده شده است. با توجه به اطلاعیه شماره 12030047 موضوع نامه شماره 121/330638 مورخ 1394/07/07 اداره محترم امور نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی صندوق های سرمایه گذاری می توانند با رعایت مفاد اساسنامه و امید نامه و صرفاً با توجه به صرفه و صالح سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این اوراق اقدام نمایند و نیازی به برگزاری مجمع صندوق و سایر تشریفات اصالح امیدنامه نمی باشد.

همچنین، معاملات ثانویه اوراق اسناد خزانه اسلامی بعد از عرضه اولیه در بازار ابزار های نوین مالی فرابورس ایران قابل انجام می باشد. اطلاعات تکمیلی در خصوص اوراق مذکور در اطلاعیه پذیرش اسناد خزانه اسلامی به شماره 1938/ن/98 مورخ 1399/04/11 در سایت اینترنتی فرابورس ایران به نشانی www.ifb.ir در دسترس علاقه مندان می باشد.

در ادامه به متن اطلاعیه عرضه اولیه سهام اسناد خزانه اسلامی در فرابورس ایران در روز چهارشنبه 5 آذر 99 توجه داشته باشید. متن اطلاعیه: با استناد پذیرش مورخ 1399/04/09 اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید 1402/02/18 توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، به اطلاع می رساند؛ نظر به احراز شرایط پذیرش اوراق یاد شده، نماد معاملاتی اوراق مذکور برای اولین بار در روز چهارشنبه مورخ 1399/09/05 در بازار ابزار های نوین مالی گشایش می یابد. قیمت پایانی اوراق، میانگین موزون معامالت روزانه اوراق در روز گشایش خواهد بود.

مشخصات عرضه اولیه اوراق و سهام اسناد خزانه اسلامی 

مشخصات اوراق و سهام اسناد خزانه اسلامی مذکور به شرح ذیل می باشد؛

  • نام اوراق: اسناد خزانه اسالمی 020218،
  • ارزش اسمی هر ورقه: 1،000،000 ریال،
  • نوع اوراق: اوراق بانام و قابل معامله در فرابورس ایران،
  • تاریخ سر رسید اوراق: 1402/02/18،
  • تاریخ انتشار اوراق: 1399/02/20،
  • تعداد کل اوراق: 25،000،000 ورقه،
  • نام ناشر: وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران،
  • عامل پرداخت در سررسید: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ( سهامی عام )
  • حداقل حجم هر سفارش و واحد پایه سفارش (LOT): یک ورقه،

لازم به ذکر است، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با در اختیار داشتن کد معامالتی فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نسبت به خرید اسناد خزانه اسلامی در عرضه اولیه اقدام نمایند. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: عرضه اولیه در شرکت فرابورس ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا